Gå til innhold

Spilleavhengighet...hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min er verdens snilleste og skjønneste mann, jobber seg i hjel på jobben sin, og omsorgfull mot barna sine. Men. Hele tiden, bestandig når han er hjemme, spiller han poker på pcen sin. Han har satt inne nå i flere dager, kun spilt poker. Har ikke hørt fra han på dagesvis, trodde han var syk eller bortreist, men neida. Han er hjemme han, spiller poker på pcen sin. Har fri fra jobben noen dager, og han hadde store planer om å ordne i huset. Men han har kun fått gjort 2 av 10 ting, resten går med til pokerspill. Han klager over at han bruker for mye penger, og sier hele tiden at han skal trappe ned på spillingen.

Hva kan jeg gjøre? Er det noe jeg kan gjøre? Jeg hadde trodd og håpet at vi kunne funnet på noe nå som vi begge har fri fra jobben, men det er kun poker poker poker. Er det noen som kjenner seg igjen i situasjoen?

Er det håp, eller bør jeg bare kutte han ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det likt som deg, og har hatt det slikt i 3 år Skal stadig forbedre seg, men den gang ei.. har kontaktet spykolog, men samb. visst akkurat hva han sklulle si for å overbevise psykolog om at han skulle enda seg, så fikk ikke flere timer.

tror desverre ikke det er håp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...