Gå til innhold

Babyen min på 3 mnd sjeler.....:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ser ut som det ene øyet til gutten min går innover.. Lurer på om han begynner å sjele? Når de er nyfødt går jo øynene på kryss og på tvers, har det stabilisert seg nå? Eller kan det fortsatt være litt uten kontroll?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okei. Jeg håper det. Dattera mi på 3 år må bruke lapp 1 time hver dag pga hun har indre sjeling... Så utrolig uflaks om han også må bruke lapp pga sjeling:( Håper ikke det.

Skrevet

Det gjorde datteren min ved den alderen også. Hun gjorde det faktisk lenge. Nå er hun 15 mnd, og sjelingen er borte;-)

Skrevet

Åh, det var godt å høre :o) Da får jeg bare krysse fingrer for at det kontrollerer seg etterhvert. Vi skal jo på 3 mnd kontroll neste uke, så da får jeg ta det opp der også! :o)

Skrevet

Jeg var også redd for at gutten min skjelte fordi mange i familien gjør det, så jeg spurte på en kontroll når de evt henviser til øyelege pga skjeling og fikk beskjed om at de vurderer det først på 1årskontrollen. Jeg tror faktisk det var på 6mndkontrollen jeg spurte fordi sønnen min fortsatt skjelte da. Jeg vet ikke når det forsvant, men det var før han var 1år hvertfall.

Skrevet

ingen krise.

de sjekker på 6 mnd kontroll så vidt jeg husker. snuppa bruker lapp 1/2 time om dagen - går stort sett greit.

Har allerede blitt bedre (17 mnd)

Skrevet

Men sjelte han mye før det? Så bra det forsvant helt da. Godt å høre andre tilfeller det har gått "bra".. Så selvom storesøstra har indre sjeling, så må det ikke bety at han vil sjele:o)

Skrevet

Han skjelte ikke hele tiden, men det var innimellom øynene gikk helt i kryss. Husker ikke akkurat hvor ofte det var, men det var nok til at jeg spurte:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...