Gå til innhold

til dere som har født før =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det sant de sier, hvis man har sure oppstøt er det et barn med mørkt hår?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den har jeg aldri hørt før... Jeg har to barn fra før, og ikke vært plaget med det i noen av svangerskapene. JEg har en med lyst og en med mørkt hår...

Skrevet

Har hørt at sure halsbrann/oppstøt gir barn med mye hår. Men det er nok bare tullball!!!!

Skrevet

Har ikke hørt mørkt hår før, men har hørt mye hår. Jeg hadde en god del halsbrann med nr 1, 3 og nå, men lite med nr 2. Nr 1 og 3 hadde masse mørkt hår, nr 2 lite og blondt hår. Spent på vesla nå :-)

Skrevet

jeg hadde veldig haksbrann på førstemann, hun kom med blondt hår,har mye nå også så blir spennede å se da,

Skrevet

Hadde nesten ikke sure oppstøt eller halsbrann jeg..

Jenta mi kom med MASSE kullsvart hår... Ingen av oss som har det =P Lurte litt da hun kom ut ja! =P

Skrevet

Har foressten bilde av henne på profilen min =) Det er hun vel 2 eller 3 dager gammel.. Men håret forsatte å bli tykkere =P

Skrevet

Aldri hatt sure oppstøt noen gang og har to med masse svart hår og to med lyst/lite hår.

Min venninne hadde kjempe problmerer med dette og fikk en datter som karius ;) nydelig hårmanke..

Skrevet

dette er bare tull og tøys her i gården :-)

Hadde masse sure oppstøt forrige gang og ut kom ei jente med lite og lyst hår :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...