Linnea&Meg+LilleSpire Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 er det sant de sier, hvis man har sure oppstøt er det et barn med mørkt hår?
Gjest Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Den har jeg aldri hørt før... Jeg har to barn fra før, og ikke vært plaget med det i noen av svangerskapene. JEg har en med lyst og en med mørkt hår...
Onemore-thefinalcountdown Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Har hørt at sure halsbrann/oppstøt gir barn med mye hår. Men det er nok bare tullball!!!!
Gjest Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Har ikke hørt mørkt hår før, men har hørt mye hår. Jeg hadde en god del halsbrann med nr 1, 3 og nå, men lite med nr 2. Nr 1 og 3 hadde masse mørkt hår, nr 2 lite og blondt hår. Spent på vesla nå :-)
line_mor Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 jeg hadde veldig haksbrann på førstemann, hun kom med blondt hår,har mye nå også så blir spennede å se da,
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 Hadde nesten ikke sure oppstøt eller halsbrann jeg.. Jenta mi kom med MASSE kullsvart hår... Ingen av oss som har det =P Lurte litt da hun kom ut ja! =P
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 13. august 2009 #7 Skrevet 13. august 2009 Har foressten bilde av henne på profilen min =) Det er hun vel 2 eller 3 dager gammel.. Men håret forsatte å bli tykkere =P
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 14. august 2009 #8 Skrevet 14. august 2009 Aldri hatt sure oppstøt noen gang og har to med masse svart hår og to med lyst/lite hår. Min venninne hadde kjempe problmerer med dette og fikk en datter som karius nydelig hårmanke..
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 14. august 2009 #9 Skrevet 14. august 2009 dette er bare tull og tøys her i gården :-) Hadde masse sure oppstøt forrige gang og ut kom ei jente med lite og lyst hår :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå