Tobarnsmor2be! Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Noen fler som er med i denne undersøkelsen hvor man skal telle ti spark per dag fra uke 24? Greit å ha noen å snakke med detta om
mammas skatter <3 Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 e fikk tilbud da e va på ul men d va fra uke 28....... men tror ikke e skal bli me på den. men følger me på om lillemann sparker, ellers så vekker e han med dult eller gjør d trangt til han så e får kjenne om d e liv der.
Tobarnsmor2be! Skrevet 12. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2009 Synes det kan være litt moro å være med på noe sånt, for å se på rutiner og ujevnheter og sånn, men man kan jo gjøre det selv om man ikke er med og da selvfølgelig
mammas skatter <3 Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 va d slik at du skulle sende inn sjemaet etter fødsel eller noe sånt?
tiks Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 Jeg er med på "Tell med meg". Det er moro å følge med på den lille. LItt vanskelig å vite akkurat når han er våken. Er ikke nøyaktig på samme tidspunkt hver dag..
Tobarnsmor2be! Skrevet 13. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. august 2009 Ja, jeg skal begynne å telle idag han er litt stille idag men kommer nok utover kvelden gleder meg er så deilig følelse når han sparker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå