MiroMiro Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Er det noen som har bil basen til emmal junga? Har nettopp prøve festa den, men den virker så lealaus... Alt tyder på at vi har festet den riktig. Var hos NAF og spurte, de trudde også den var festet riktig. Noen som vet??
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Det var en test av dette setet for litt siden, tror det var forbrukerportalen. Setet er trygt uten basen, men med basen ble det underkjent! Setet ble slynget løs fra basen i en krasj! Jeg anbefaler deg å gå inn på den testen og lese den, for dette er et sete jeg ikke ville ha turt å bruke!
kattemamma Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Bare til info så ikke noen får angst for emmaljunga sete med base: Basen er veldig ny, og den testen var første gang den ble testet. Det var feil med basen (setet løsnet) og dette er selvfølgelig veldig alvorlig. Emmaljunga har nå rettet opp på dette så de basene som selges nå er trygge! Og om man har kjøpt base før dette ble oppdaget så tilbyr selvfølgelig emmaljunga oppgradering av disse!
MiroMiro Skrevet 12. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2009 Ja, jeg så denne testen. Den jeg har er oppdatert modell. Var innom selger også, der de betrygget meg om at den var trygg nå. Så en ny test som ble gjort i tyskland, der basen besto testen med glans. Men når vi festet denne synes jeg den er litt "løs" når man kjenner på den. Spesielt fra side til side. Forover sitter den veldig bra. Men kanskje den ikke skal sitte støpt??? Noen med erfaring angående dette??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå