3småtroll♥ Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Var på 15mnd-kontroll med lillemann i dag. Han fikk da vaksine og ble målt og veid (11,3kg og 81,5cm) Men stusset litt over at det var alt?! På 1-års kontrollen ble jo mye annet tatt opp som feks spise situasjon, motorikk, språk osv.. Nå spurte hun ikke om noe i det hele tatt...
Gjest Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 dytter litt da jeg også snart skal på 15 mnd kontroll. Målte de ikke hodeomkrets feks?
3småtroll♥ Skrevet 12. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2009 Må vel være noe her som har vært på 15mnd kontroll;)
Nivea30 Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Jeg har! Eller poden, riktignok:) Han ble veid og målt. Deretter fikk han vaksine, og siden vi likevel må vente en 20 min.tid etter at vaksinen er satt, fikk vi god tid til å stille spm. Hs spurte hvordan det gikk med spising, bortsett fra det var det vi som spurte om det vi måtte lure på. Fikk beskjed om at de sluttet vanligvis å måle hodeomkrets rundt 1-årsalder, men hun målte når vi spurte om det. Ellers snakket vi bare litt generelt om hvordan det gikk med småen. Mest vi som pratet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå