Gjest Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Er fortsatt nervøs i 1. trim. selv, men vil bare spør dere som har kommet "så langt" om noe. Håper på flere svar... Er 7 uker nå, og har hatt mageknip og utrolig løs mage siste ukene... Forferdelig plagsomt !! Hormonforandringer/-forstyrrelser sier de som skal ha peiling. Har 3 barn, og hadde hard/vanlig mage med alle sammen. Var gravid ifjor sommer, og hadde forferdelig mage (verre enn nå), og det endte i MA. Fikk påvist hjertelyd tidligere i uken, og er også litt småkvalm, men er fortsatt NERVØS !! ) Noen av dere som har vært borti slik mage-elendighet ??? På forhånd takk !
♥2 små gull♥ Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Har hatt magetrøbbel stort sett hver eneste dag gjennom både forrige og dette svangerskapet. Hard, løs, luft, knip... you name it. Er svært få dager magen har vært normal!
Gjest Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Jeg også...har mye løs mage og knip. Gjennom hele svangerskapet.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Jeg har også hatt ustabil mage. Stort sett hard mage, men noen ganger løst. Går litt om hverandre, uten spesielle grunner som f.eks kosthold. Har hatt samme kosthold over en lengre periode, men avføringen har vært veldig variabel likevel. er ikke unormalt i det hele tatt.
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 Ja, samme her. Varierende gjennom hele sv.skapet, fra full forstoppelse til løs. Men om du er så bekymret så hadde jeg villet kontakte legen, bedre med en gang for mye enn en gang for lite!!
Gjest Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 Ikke så oppløftende, men litt betryggende... ) (legen + gyn. sier hormonforandringer/-forstyrrelser) Takk !!!
Annika & Smulen Skrevet 13. august 2009 #7 Skrevet 13. august 2009 Har hatt eksplosiv mage både dette svangerskapet og mitt forrige. Drikker blåbær biola hver dag, dette hjelper noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå