Gå til innhold

Uke 15....kan jeg kjenne noe snart mon tro......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt et heller symptomfritt svangerskap hittil, som noen gang har fått meg til å undre om det er noen der i det heletatt...., kanskje fler som kjenner seg igjen, da man ikke vet helt for sikkert hvordan det skal føles o.l, så nå venter jeg i spenning på et lite " dunk ":) :)

..mm...drømme...drømme.... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hørtes kjent ut. Har heller ikke hatt noe særlig symptomer, men begynte heldigvis å kjenne bittelittegrann liv allerede i uke 15-16, så det er lov å håpe :-) Jeg måtte ligge heeelt stille i flere minutter og kjenne etter i begynnelsen, men nå er jeg i uke 26, og det sparker friskt hele dagen. Lykke til, du vil nok få tilbakemelding fra den lille i løpet av de nærmeste ukene :-)

Skrevet

Takk for svar:)

Jeg det blir liksom en helt ny verden den dagen jeg kan kjenne den lille:)

Lykke til med innspurten;)

Skrevet

jeg kjendte tre ordentlige spark i uke 16, og fikk vite på ultralyd at jeg var kommet en uke kortere. så i uke 15 kjendte jeg tydelig tre spark etter hverandre:) men hadde ikke kjendt noe før, ingen fiskehale eller bobler:)

det kommer nok snart skal du se:) du venter ikke forjeves, for dette er det verdt å vente lenge på!:D

Skrevet

Jeg lurer på om jeg kan ha kjent noe å går, uten å være for sikker..... men det kjentes ut som to stjerner som eksploderte etter hverandre om noen forstår beskrivelsen... :) - det var hvertfall ikke livmorstrekk, da jeg VET hva det er... ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...