Gå til innhold

Når barna deres har besøk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye underholder dere barna da? Er dere involvert i leken?

Grunnen til jeg spør er at jeg mange gjør det, men min datter leker myyye bedre når jeg trekker meg unna. Og leken går helt av seg selv.

Ja, hun er 3 1/2 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 åringen må pent leke selv med besøket sitt, siden de ikke vil ha med lillebror på 1,5 år. Da blir det til at jeg finner på noe med minsten i stedet, så de store får fred.

Det er uansett sunt for barn å aktivisere seg selv mener jeg.

Skrevet

Blander meg ikke inn hvis de leker fint, nei. Og det gjør de som regel alltid.

Skrevet

3,5 åringen hadde en venninne på besøk i dag, da laget jeg middag i mens. De leker best selv ja, liker ikke at jeg følger etter dem. Er gjerne i loftstuen/lekerommet alene mens jeg er nede. Men jeg bryter inn om det blir krangling, noe som ofte skjer. Og om de skal ut og sykle eller noe er jeg jo med selvsagt.

Skrevet

Blander meg ikke inn i leken når hun på, 3,5 har besøk nei. De forsvinner som regel inn på rommet eller ut,men holder selvfølgelig øye med dem (hvis jeg kommer inn på rommet når de leker stopper leken opp og de ser rart på meg :))

Skrevet

Blander meg ikke inn, og det er kjempedeilig når vi har besøk av vennene deres. Litt fritid for meg liksom;)

Skrevet

Så lenge de leker fint så lar jeg de være i fred.. De leker mye bedre uten voksne som henger over dem..

Skrevet

Det er så rart , for det blir omtrent ingen konflikter når jeg trekker meg unna, men med en gang jeg er tilstede så krangler de så busta fyker. Og merker også at datteren min leker bedre når hun er på besøk hos andre, enn når hun har besøk hjemme..Merkelige greier..;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...