Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Når jeg søker på sambos navn på google, kommer alle bryllups planene han og hans x hadde. Historier om frierert, bilder osv. (brullypsdagen.no) Dette er noe folk kommenterer ofte! Sambo har ved flere anledninger spurt om hun kunne være så snill å fjerne det. Da har hun bare sagt at: Jeg husker ikke passordet. Så jeg gikk inn på bryllupsdagen.no, trykte på glemt passord, satt inn hennes mail adresse og hun fikk tilsendt et nytt passord. Så la jeg ved en fin liten mail, der jeg forklarte at det ikke er positivt for verken hun eller sambo, at det er det første som kommer opp, når man søker på de på google. Og spesiellt ikke siden de begge har fått ny samboer og barn. Så nå er det bare å håpe på at hun sletter det!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 nei,det syntes jeg ikke var dumt. Nå har hun ingen unnskyldning for ikke å slette dette. Og gjør hun ikke noe med det nå,så liker hun nok att det irriterer deg.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Jeg syns det var en dum ting å gjøre og ikke noe du har noe med.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 Men er det egentlig noe å bry seg om...? Blir samboeren din googlet så ofte at det er et problem? De som kommenterer det kjenner dere jo, og vet at han er sammen med deg. Men håper for din skyld at hun sletter det nå som du har sendt mail:)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #6 Skrevet 12. august 2009 takk for svar! Anonym 18.43 Jeg mener at jeg har noe med det å gjøre. De er ikke sammen lenger, og han er min samboer.. Og om den dagen kommer at vi vil gifte oss, vil jeg ikke at alle som vil kan se at: Åja, han skulle jo gifte seg i 2007 også han ja. Ååh, det var sånn han fridde til x'en.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #7 Skrevet 12. august 2009 Nå synes jeg jo dette var din samboer som burde ta dette opp med henne eller webmaster. Er det greit for deg at din samboer kontakter dine ekser eller forhenværende venner og ber dem slette ting om deg fra nettet fordi det plager ham?
Aliena Skrevet 12. august 2009 #8 Skrevet 12. august 2009 Hvis det ikke dukker opp ved andre anledninger enn hvis man googler det, synes jeg kanskje du overreagerer litt.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #9 Skrevet 12. august 2009 Nå kom sambo hjem, og han sendte mail til webmaster. Så nå får vi håpe det ordner seg Takk for alle svar! HI
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #10 Skrevet 12. august 2009 Så når det blir slutt med deg og han skal alt som handler om dere sammen slettes og glemmes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå