Gå til innhold

Helt ærlig: Hvor ofte skifter dere på senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøver å skifte annenhver uke, men noen ganger har det faktisk gått dobbelt så lang tid. Og det er jo så deeilig med nytt på senga! Det er bare det at når vi utsetter det til kvelden så er vi så trøtt at vi bare vil legge oss og utsetter det til "i morgen" som igjen blir utsatt til "i morgen".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang i uka.

Liker å ha rent sengetøy og att det lukter rent av det.

Skrevet

Hender nok at vi også utsetter og utsetter til det har gått over 2 uker...men heldigvis ikke så ofte. Har egentlig sengeskift hver søndag ("måtte" sette en dag, bare for å få gjort det..for som du sier: er jo så deeeeilig å legge seg i nytt sengetøy!!!)

Men går nok som oftest bortimot 14 dager mellom hver gang ja.. ;)

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Tja. Det har vel gått tvilsomt lenge iblant.

Men nå som jeg vasker klær hver fredag kveld så blir det skiftethver fredag.. ehe.. :)

Skrevet

Tja, har ikke noe fast skiftedag, tar det når jeg føler for det. Når det ikke lukter nytt lenger! Kanskje hver 1,5 - 2 uke?

Skrevet

Det kommer an på om sambo er hjemme eller ikke. Men ca hver 2. uke. Oftere om det er søl på

Skrevet

ca.2,5 uker her.Kan gå 3 uker om det er helg like etter.Godt ja!

Vi dusjer hver kveld hele familien,og lufter sengetøyet hver dag (sommer og vinter)

Bytter noe oftere om det er knallvarmt og vi blir svette.

Skrevet

Deilig med nytt sengetøy, ja. men må nok innrømme at det blir oftere en mnd enn mindre... Huff!

Skrevet

"helt ærlig?"

he he, er dette noe å lyve om da? Det er jo bare å trykke på anonymknappen om man er flau over å skifte en gang i måneden?!

Her skiftes det hver fredag. Liker at det lukter rent av det jeg legger meg nydusjet i!

Skrevet

Annenhver uke på oss voksne og barna svetter vi mye eller barna tisser i sengen blir det mye oftere ja, men aldri skjeldnere enn annen hver uke.

Orker ikke all sengetøyskift på en gang og tar den ene uken vårt sengetøy og andre uken barnas.

Skrevet

Hver uke... Der er jeg Nazi... =P (men så har jeg middallergi oxo da.. Og pittelittegranne støv på hjernen.. =P )

Skrevet

Det er en gang i uken, tenk deg alt det man har på kroppen ,,ikkkkk

å oftere hvis vi har hatt sex og det spruter både av den ene og den andre.....

Skrevet

Når det har gått en til to uker siden sist. Aldri over to!

Skrevet

En gang i uka. Vi sover nakne to voksne, riktignok nyvaskede mennesker. Har sex flere ganger i uka, selv om vi ikke har for vane å grise rundt i hele senga så synes jeg ikke det er delikat å sove i gamle kroppsvæsker....

Hender jeg lar sønnen min ha sengetøyet i to uker, men som regel får han nytt samtidig med oss.

Skjønner at man bytter sjeldnere om man sover påkledd og har sex et par ganger i mnd:)

Skrevet

En gang pr mnd. Er singel og har ikke sex i senga.

Kun ei lita ei på 2 år som kravler oppi der en gang i blandt. ;)

Skrevet

Er så heldig å ha vaskedame som bytter sengetøy hver 10. dag :)

Bytter av og til innimellom også hvis bikkja har vært så frekk at den har sneket oppi senga med skitne poter! Usj

Skrevet

Her går det 1-2 uker imellom. Skifter oftere hvis det blir sølete ;-)

Skrevet

Hver søndag er det på med nytt sengetøy. Frisk start for ny uke typ=)

Skrevet

hender et går alt for lenge, prøver å få gjordt det hver 3 uke, men hender det går over :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...