Gå til innhold

Hvor går grensen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor går grensen på når man må legges inn for svangerskapskvalme? Eller er det noe man kan få/ ta for at man i hvertfall skal få i seg noe mat? Lever mer eller mindre på sjokolademelk og druer for tiden.

Er 11+1 i dag og det føles som om det aldri går over. Er sykemeldt, og dagene går ut på å levere eldste mann i bhg, gå hjem og sove og gå å hente han igjen. Er så dritt lei. Har gått ned 5 kilo. Var kvalm i 4 mnd med nr 1 og jeg merker at det gidder jeg ikke denne gangen....

 

Oppgitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ligger her i senga og kaster opp med gjevne mellomrom.

 

Blir bare værre og værre syns jeg er nå 10 +6

 

Gråter også fordi at jeg ikke har krefter til å gjøre annet enn å sove .

Vondt i magesekken og ryggen.

 

Du må tape 5 % av egen kroppsvekt for å få diagnose Hyperemesis Gravidarum= Ekstremsvangerskapskvalme.

 

Du må være dehydrert for å bli lagt inn for å få intravenøst er min oppfatning. Les historien til Helene her inne på BIM, hvor hun forteller sin historie, jeg ble sjokkert.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du får i deg noe mat, tror jeg ikke det er noe å bekymre seg over. Jeg har vært innlagt. Da fikk jeg ikke i meg noe mat over flere dager. De måler hvor mye næring kroppen tar opp/evt. ikke tar opp med en blodprøve. Der er en spesifikk grense for når man skal legges inn.

 

Håper du blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...