Gå til innhold

Hvor går grensen?

Anbefalte innlegg

Hvor går grensen på når man må legges inn for svangerskapskvalme? Eller er det noe man kan få/ ta for at man i hvertfall skal få i seg noe mat? Lever mer eller mindre på sjokolademelk og druer for tiden.

Er 11+1 i dag og det føles som om det aldri går over. Er sykemeldt, og dagene går ut på å levere eldste mann i bhg, gå hjem og sove og gå å hente han igjen. Er så dritt lei. Har gått ned 5 kilo. Var kvalm i 4 mnd med nr 1 og jeg merker at det gidder jeg ikke denne gangen....

Oppgitt...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140501790-hvor-g%C3%A5r-grensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ligger her i senga og kaster opp med gjevne mellomrom.

Blir bare værre og værre syns jeg er nå 10 +6

Gråter også fordi at jeg ikke har krefter til å gjøre annet enn å sove .

Vondt i magesekken og ryggen.

Du må tape 5 % av egen kroppsvekt for å få diagnose Hyperemesis Gravidarum= Ekstremsvangerskapskvalme.

Du må være dehydrert for å bli lagt inn for å få intravenøst er min oppfatning. Les historien til Helene her inne på BIM, hvor hun forteller sin historie, jeg ble sjokkert.

Så lenge du får i deg noe mat, tror jeg ikke det er noe å bekymre seg over. Jeg har vært innlagt. Da fikk jeg ikke i meg noe mat over flere dager. De måler hvor mye næring kroppen tar opp/evt. ikke tar opp med en blodprøve. Der er en spesifikk grense for når man skal legges inn.

Håper du blir bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...