rachelmor Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 må bare dele gleden min med dere alle.. det føles helt fantastisk, for et par timer siden fekk me vite at vi vant bud runden,,,,åå det er så hæreligt.. har budd i en kronglete leilighet til nå.. å nå får vi hus med hage i et barnevennligt strøk:) ååå gleeeeeeeeeeeeeede!!!
3 blå Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Gratulerer så mye! Kjenner til følelsen :) Vi kjøpte hus i sommer og flytter inn om 3 uker, gleder oss masse! Eneste som er dumt er at jeg har fått bekkenløsning og er heller til dårlig hjelp med både flytting og utvask...
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Gratuleeerer!!! :D Sant det er vidunderlig!? Vi kjøpte hus tirsdag i forrige uke, undertegner kontrakten i morgen, får huset på tirsdag og flytter inn neste helg Helt sinnsykt! Vi har også bodd i en leilighet (kjellerleilighet ) i mange år... Vi hadde 3 rotter på besøk inne i leiligheten i vinter,og da vi skulle tette hullene på badet hvor de kom inn,oppdaget vi mugg i veggen etc.... Her kunne vi ikke bli boende nei.... Og bilvei rett nedenfor oss... Nå skal vi til muggfritt hus,uuuuten rotter, med lekeplass rett utforbi Masse unger, større plass...Og og og alt og det Fantastisk! Gratulerer så masse,Rachelmor, skal skåle for deg med munkholm første dagen jeg sitter på terassen og bor i nytt hus
Randis Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Gratulerer så mye! En fantastisk følelse. Vi har bodd i "hus" i tre år nå. Tiden flyr.
rachelmor Skrevet 13. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2009 gratulerer til dere også............ og lykke lykke til
rachelmor Skrevet 13. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2009 ja det er helt fantastisk.... godt for dere og komme dere vekk da:) lykke lykke til... nyyyyyyyyyyyyyt det å flytte inn og pusse opp etter egent ønske...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå