Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Leverte sykemeldingspapirer til lønningssjefen idag, fikk mildt sagt sjokk over noen kommentarer jeg fikk: "Du vet vel at en ikke er syk når en er gravid? Det er bare en tilstand". Ja, kraftig bekkenløsning er en tilstand, ble bare verre av å sitte på jobb. Hun spurte også - hjelper det så mye å sitte hjemme da? Da blir jeg hvertfall ikke verre!! Jeg ville heller vært på jobb enn å ligge hjemme med kraftige smerter ute av stand til å gjøre så mye. Hater å ha bekkenløsning, slike folk gjør d ikke bedre!! ****Argh*** Forstår ikke at noen folk har vett til å være så uprofesjonelle og ikke minst ekle. Normalt eller??
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Dette hadde jeg tatt opp med tillitsvalgt! For det første har de ingen rett til å forlange noen forklaring på hvorfor du er sykmeldt, så du trenger ikke å opplyse at det er bekkenløsning. For det andre er det regelrett mobbing fra en representant for arbeidsgiveren din, og kvalifiserer til en advarsel pga meget upassende oppførsel. Håper du tar det videre slik at dette mennesket får en advarsel!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Det skrives ikke morro. Det skrives moro.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Takk for opplysningen, kan du ikke korrigere alle innleggene her slik at vi unngår trykkefil og skrivefeil?
Gjest -<<- Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 Enig med første svarer. Klag på vedkommende.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #6 Skrevet 12. august 2009 hehe...minner meg om da jeg var fersk lærer og ble grovt utnyttet av rektor. Gjorde masse gratis ekstraarbeid og reiste land og strand for henne. Ble også behandlet dårlig av henne. Til slutt ble jeg utbrent og sykemeldt. Jeg jobbet helehelgen med å bli ferdig med karaktersetting slik at det ikke skulle bli noe bryderi med sykemeldingen min. Mandag leverte jeg sykemelding. Da jeg kom hjem og satte meg ned i sofaen og skulle prøve å koble av ringte rektor og skjelte med ut: "Du har bare med å hute deg tilbake på jobb, ellers skal du få angre" + + +. Ble sittene å gråte en stund etterpå. Ikke helt den starten jeg hadde håpet på. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå