Gå til innhold

Lemonia!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skriver et eget innlegg pga muligheten for at du ikke ser dette i en annen tråd hvor du har kommentert. Dette innlegget er en respons på svaret du gav HI i tråden om kraftige blødninger og mistenkt SA.

Du har åpenbart ikke greie på medisin, og skal derfor ikke uttale deg om hva som er farlig eller ikke farlig! To innlegg over ditt svarer en dame som ble lagt rett inn til bodoverføringer, og likevel påstår du at det er helt ufarlig.

Det er faktisk litt skremmende at noen kunne ta deg alvorlig og bestemme seg for å se det lengre an, og så risikere å gå i sjokk etter at hun har sovnet for kvelden. Skjer det mens hun soverog hun er alene, er det stor mulighet for at hun ikke våkner igjen dagen derpå. Noen har en kropp som kan kompensere lenge tilnærmet symptomfritt med lav Hb, inntill krisen er et faktum.

Langvarige kraftige blødninger som ikke avtar, skal alltid sjekkes opp. At du blødde mye et par dager med en SA i uke 11, og resten av det du beskriver, er helt normalt i din situasjon.

Men her er ikke HI så langt på vei, og derfor har hun unaturlig blødningsmønster i forhold til det.

Hvorfor gidder jeg å bruke tid på å forklare dette for deg? Fordi at du i din uvitenhet lirer av deg usannheter og råd som kan være direkte helsefarlige!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er faktisk helt enig i at Lemonias innlegg var helt bak mål.

Skrevet

Jeg er enig i at jeg burde lest hovedinnlegget bedre før jeg svarte. Jeg tok det som en klar spontanabort, noe som ikke var bekreftet og jeg er enig i at jeg i svaret mitt kunne gitt sterkere uttrykk for at hun burde oppsøkt lege. Jeg synes likevel at andre også kunne moderert hysteriet sitt noe. Det er ikke nødvendig å skape katastrofale scenarier om at hun nærmest kan blø ihjel hvert øyeblikk. Uansett har jeg også beklaget i hovedtråden slik at trådstarter kan se det.

Skrevet

Makan! Tenk å henge ut Lemonia på den måten! Slapp av litt da jenter!

Skrevet

Jeg syntes ikke dette er å henge ut Lemonia, dette er rett og slett en tråd som kan redde liv.

HI, Helt enig med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...