Nathalie'i'magen Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Har mistet en gang tidligere, og da sa legen at når jeg ble gravid igjen kunne jeg komme tilbake til en tidlig UL. Snakket med dem i dag, og har nå fått time om 2 uker. jeg vil da være litt over seks uker på vei. Er det så tidlig at man kan risikere å ikke se noe, eller ser man uansett at det er noe der? regner ikke med man kan se så mye liv uansett..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 jeg hadde ul i uke 6+5. Fikk da se en liten prikk som var foster og et bankende hjerte, og fikk høre slaga. Sier at uke 7-8 da skal man kunne se noe. Lykke til og gratulerer så masse. Håper jeg snart havner innpå her igjen.
Nathalie'i'magen Skrevet 13. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2009 Kanskje litt dumt spørsmål, men kan man risikere å ikke se noe på UL rett over uke seks da?
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Jeg var på UL i uke 9/10 og da så vi noe som lignet på en sprellende ostepop med hjerte som banket. Mener vi så magesekken med fostervann i:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå