Gå til innhold

Pedagogisk assistent på nki

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om det er "lærlingstid" etter studie. og må man da være "innom" alle plassene :skolefritidsordningen, barnehager, skoler og ulike fritidsnstitusjoner for barn og unge. og hvis ja hvor lenge på hver..? sorry for rotete innlegg.

jobber i barnehage men bare som vikar og er derfor uten jobb nesten alle tre sommer mnd + at lønna varrierer kraftig fra mnd til mnd.. er veldig lysten på å få fast jobb, men må da ha utdanning i feltet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eller Barnehageassistent.

Skrevet

nei jeg aner ikke :)

kansje du kunne sendt e-mail til nki og spurt?

Skrevet

Jeg kan bare snakke på vegne av de bhg jeg har bekjente i... men der telles ikke barnehageassistent fra nki som noe...

erfaring er det beste, evt barne og ungdomsarbeider (hvis du ikke velger noe pedagogisk på en høyskole etc)

Skrevet

Ja, send nki en mail å spørr.. De svarer fort tilbake og sender deg alt informasjonen du trenger:)

Skrevet

barn og ungdom kunne jeg ikke tenkt meg. trenger praksis tid i både sfo og skole og barnehage, og her i komunen er det litt vanskelig..

takk for at du gidder å sjekke det ut for meg ,alexine:):)

Skrevet

Jeg har ikke tatt det, men lurte på det en gang. Jeg er rimelig sikker på at det ikke er noen læring-tid. Men så "tells det ikke" som noe heller. Muligens lettere å få jobb kanskje, men du vil bli lønnet som en ufaglært. Så da gadd jeg ikke bruke tid og penger på det.

Som barne og ungdomsarbeider derimot øker du vesentlig i lønn og stiller mye sterkere i jobbsøking, men ser at det ikke er aktuelt for deg.

Skrevet

takk for svar :). men for ikke noe fast på jobben før jeg har noe "utdanning" i området, så 200000 i år er bedre enn og ikke vite om jeg har jobb noen mnd. trives så veldig i barnehagen der jeg jobber nå:) så tror det blir nki på meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...