Sjørøver *TALL PREGNANT* Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Klarer ikke å motivere meg for å rydde. Det er skikkelig rotete her, og egentlig litt utrivelig å sitte oppi alt dette.. men med intens svangerskapskvalme er det vanskelig å motivere seg selv. Burde vært ute og gått meg en tur også.. istede har jeg bare daffet på sofaen i hele dag, sett Jordmødrene på nett-tv og grått Nå får jeg snart hjem en kjæreste, som antakeligvis ikke blir så veldig happy av å se huset i denne tilstanden. Hjeeeelp
mamman til to gutter Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Spør han hva han hadde orket å gjøre i huset hvis han hadde omgangssyke selv eller var veldig fyllesyk, så skjønner han forhåpentligvis hvorfor du ikke har ryddet:-)
LASARUS-på vei til føden nå! Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 TIPS: Begrens områdene og ta litt og litt. 1) Nå skal jeg bruke 5 minutter på å rydde stuebordet 2) Nå skal jeg bruke 10 minutter på å vaske badet 3) Nå skal jeg bruke 10 minutter og gå frqa rom til rom å pluke opp ting som ligger på gulvet. 4) Nå skal jeg bruke 5 minutter til oppvask o.s.v Jeg bruker denne metoden og lar det gå sport i å få unna ting raskt - litt hver dag. Og så gir jeg meg selv belønning så klart :-) Og det er virkelig en fantastisk følelse å ha det rent og ryddig runt seg. Idag har jeg brukt 1 time på å rydde i kjelleren, noe jeg har tenkt på LENGE og du verden så deilig det føles! Nå har jeg lget plass til søskenvogna og tingene ligger der de skal der nede. Belønningen min for det var å ikke rydde oppe i huset - bare ta det med ro. Masse lykke til!
Silje_vanilje Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Enig i at det er lurt å gjøre litt hver dag, det gjør jeg og. Å så hjelper mannfolket til med ting som jeg syns er veldigt tungt pga bekkenløsning. Hjelper på humøret og formen når man har det rent og ryddig rundt seg Idag rydda jeg i kjøkkenskapene, tok tid men er så deilig når man har gjort det Bare ta deg mange pauser, gjør jo ingenting om ting tar litt tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå