Sjørøver *TALL PREGNANT* Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Hvorfor må noen personer stå helt inntil deg når de skal prate? jeg kan til nøds tåle det fra personer jeg kjenner, men når fremmede mennesker (les kunder..ja, jeg jobber i butikk), stiller seg helt inntil meg - får jeg fnatt. Ånde, kroppslukt, bakterier. USJ! Og i disse svineinfluensatider. Samtidig vil jeg slå et slag for å denge folk som hoster/nyser i hendene. Tenker de kun til sin egen nese? Jeg stemmer for å sette skuddpremie på disse! åååå, så sint! Hormonell? Jeg? Vil jeg aldri påstå!
Abracadabra Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 jeg er nesten litt redd for å spørre, hehe - men hvor skal man hoste/nyse da? jeg gjør det i hendene men vasker jo hendene etterpå! vil jo ikke hoste/nyse utover hele rommet heller? er forøvrig helt enig i at det er kjempeirriterende med folk som "står på auraen min" som en kollega av meg pleide å si, hehe. (skjønt min mann sier at min personlige sfære er tre ganger så stor som alle andres også, da...oops!)
Ireyna Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 jeg er opplært til å nyse i armhulen, iallefall når jeg er ute blant folk og ikke kan vaske meg på fingrene og folk burde holde akseptabel avstand, føler behov for å trekke meg unna når noen blir for nærgående
Abracadabra Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 lol ok du har faktisk helt rett, når jeg tenker meg litt om så pleier jeg igrunnen å nyse mer i albuen enn i hendene, ja...
fru tekopp Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 Med hue under armen og armen i bind! Hehehe... Bra gjordt å kunne nyse i armhulen! (Ja da... Forstår at du mente i albuekroken...=))
Gjest Skrevet 1. september 2009 #6 Skrevet 1. september 2009 Helt enig med deg. Følte meg stalket av en forkjøla person på butikken her om dagen. Hun nøs i hendene for så å plukke på alt etterpå. Jeg fikk nesten panikk da hun stilte seg bak meg i køen. Trives så absolutt ikke i byen!
EmmelineVinter Skrevet 4. september 2009 #7 Skrevet 4. september 2009 Jeg er så enig så enig sjørøver. Arg. Hormonell eller ikke. Irritert meg i akk så mange år.
randomknappen Skrevet 5. september 2009 #8 Skrevet 5. september 2009 Og så er det noen som bare beveger seg nærmere og nærmere selv om du går bakover når de nærmer seg. Hater det! Ta hintet, jeg gidder ikke kose!
edition Skrevet 5. september 2009 #9 Skrevet 5. september 2009 I det siste har flere kunder nyst i hendene sine for så å gi meg penger - har spurt sjefen om jeg kan sette desinfiseringsflaska på disken og be dem om å vaske seg eller si at jeg nekter å ta imot pengene men kan visst ikke det ;p
EmmelineVinter Skrevet 6. september 2009 #10 Skrevet 6. september 2009 Samme her Line. Jeg sitter i kassa på matvarebutikk og STEIKE mange kunder gjorde det i går, nøs eller hostet i hendene også la varer på båndet eller ga meg penger. Jeg har selv kjøpt en flaske med sprit som jeg bruker på hendene mine OFTE, spesielt etter slike ekle kunder... Snakket med legen om det og hun sa jeg måtte bruke spriten så ofte jeg kunne og heller ikke ta meg til fjeset. men faen heller folk. snakker om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå