Gå til innhold

Er det noen der inne?


MAXlykke *gutt utenfor magen*

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke skjønne at det er noe der inne, å vil liksom ikke helt roe meg til tanken.. har sliti med å få barn (ass.befrukning), å jeg føler IKKE at jeg er gravid.. jeg prøver å føle at det er naturlig at folk spør og vil prate med meg om graviditet, men jeg ville jo egentlig holde det hemmelig til jeg var sikker (12uker).. Men nå er jeg på min 12. uke, å er SÅ redd for at det ikke er noe der, så vil ikke si det til noen, men ryktene har jo begynt å gå, så får vel bare hoppe i det.. var jo på ultralyd uke 8, å da var alt bra, men blir ikke klok på alle disse følelsene... noen andre som sliter med å tro på at de er gravide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok ikke så uvanlig å føle det slik. Jeg kjenner meg forsåvidt gravid, men husker fra forrige gang at det virkelig ikke gikk opp for meg før den ordinære ultralyden og når jeg kjente de første bevegelsene.

 

Sannsynligheten er nok ganske så stor for at det er noe der inne, spesielt med tanke på at du har vært på ul:) Må nok bare senke skuldrene og prøve å nyte at det faktisk er et lite liv som utvikles der inne. Lykke til videre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også problemer med å virkelig forstå at det er noe der inne. Kanskje noe også fordi jeg nesten ikke har hatt symptomer (kun ømme og større bryster). Skal på ul imorgen (er da 8+3) bare for å få bekreftet og roet meg litt :) Tenkte også å fortelle det til sjefen på jobb snart, og ville ta denne sjekken først.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg får nok bare prøve å slappe av, å tro på at det er noen der.. er bare så uvirkelig.. lykke til dere andre også! lykke til på UL Mean..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også på ul i morgen (8+0) Har en liten gutt på 9 måneder så synes det var litt tidlig å bli gravid igjen så fort, men vi tar i mot den lille med glede :) Føler meg heller ikke gravid. Er bare veldig sliten om dagen, ellers er alt som normalt. Derfor må jeg på ul bare for å bekrefte at det er noe der inne. Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å høyra at det er andre som har små og skal rett på en til. Har og en gutt på 9måneder Nurk nr2.. og er 9+4idag :) Var og på ul i veke 7+5 for å sjekke at det var liv i magen, og fekk sjå et lite hjerta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...