Juliann10 Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Da var 13 ukers ultralyd overstått..:) Samme termin, akuratt 13 uker på veg idag. Alt såg fint ut, to armer og to bein.Normal nakkefold og ryggrad..Så uendlig letta!!!:) Mye oppmerksomhet nå i forbindelse med at vi sier det til alle, blir godt når det "roer" seg...uff, litt angsfullt også dette her..eller hva sier dere!?!?
Gjest Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Så kjekt da!:) Gratulerer! Er 13 uker selv på lørdag, og kunne selv tenke meg å dra på ul. Var du til privat eller? Var til ul i uke 8, og alt så bra ut. Men jeg klarer ikke vente helt til uke 17-18,med å se den lille en gang til. Går liksom å er bekymret hele tiden,og lurer på hvordan det går inni der Vi sa det til alle i bryllupet vårt vi,da jeg var i min 12.uke :) Så nå er det vel så og si alle som vet det. Deilig å få sagt det,å slippe å gå med en hemmelighet man har sååååå lyst å fortelle Kos deg videre fremover,og lykke til :)
Juliann10 Skrevet 12. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2009 Gratulerer både med bryllup og baby, så gøy da:)Var på privat ja, betalte 800 kr.fikk et bilde med og han så at alt såg normalt ut..litt betryggende å få hjerte som slår osv:) Verdt pengene!!
Gjest Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Takk for det! fikk både i pose å sekk,hehe Ja,har tenkt på privat selv også... greit å se at alt er som det skal, og da er det som du sier...verdt pengene :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå