Gå til innhold

Hva syntes dere om å ha dette hengende i huset??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fagbrevet.

Hvis det er ok å ha hengende i huset, hvilket rom passer det best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontoret, eller en mellomgang..

Eller soverommet.

Jeg ville ikke hatt det i stuen eller npe annet veldig synlig sted.

Skrevet

Kommer an på hva det er fagbrev i.

Er det som kokk passer det bra på kjøkkenet, ellers er jeg enig i at det passer best på gangen eller på kontoret.

Skrevet

He he, personlig synes jeg det er litt pinlig. Et fagbrev er ikke akkurat mye å rope hurra for. En doktorgrad eller annen høyere utd er noe annet. Men det har man vel på kontoret sitt.

Skrevet

Jeg syns det er litt "mye" å ha det hengende i stue/ kjøkken/ entre ol.

Måtte jeg på død og liv hatt et fagbrev på veggen hadde det blitt på kontoret.. Aldri i verden i stua!

Skrevet

18:39, du må vel være bitter for at du ikke har noen utdannelse?

Skrevet

jeg er frisør og har det på jobb. pappa er bilmekk og har det i en trappe oppgang de skjelden bruker :-)

Skrevet

Hvorfor ikke? Jeg har hengt mine diplomer på kontoret, kunne evt hengt det i gangen. Heng det der du vil og vær stolt av det. :-)

Skrevet

Harry å ha hengende

Jeg er sykepleier, men henger ikke autorisasjonen min på veggen av den grunn...

Skrevet

19:20:

Nei, jeg HAR faktisk fagbrev selv, og er nå i gang med høyere utd. Men det kunne aldri falt meg inn å henge opp fagbrevet, ikke engang da jeg var ung og nyutdannet.

Fagbrev er vel knapt det man kaller utdannet i dag.

Skrevet

Jeg har master og henger ikke dette noen sted, viser det kun når jeg søker nye jobber hos potensielle nye arbeidsgivere (som vedlegg til cv).

Diplomer hører hjemme på ett ungdommsrom eller cv. Jeg er voksen og flyttet fra ungdommsrommet og har da disse tingene kun i min cv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...