Meg og bøllegutta!! Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Tok maskin og klipte begge gutta superkorte på håret......... men eldstemann ble ikke så veldig fin for han har endel brunt eksem lignende greier på toppen av hodet Hva kan det være og hvordan få det bort?
Libido- Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Det er nok bare barneskorpe (skurv). Du kan ha på litt varm (pass på så den ikke blir for varm!) olje, la det virke litt, og skrape det av med en kam. Gutten min har også skorpe, men jeg får ikke lov borti.. prøver å ta litt nå og da.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 12. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2009 Mat olje eller babyolje? Trodde skurv bare var noe babyer hadde jeg ?
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 hehe, jeg også trodde det bare var babyer som fikk det.. men jenta fikk det da hun var 1,5 år. tok bare å skrapte det bort med neglene, men hun hadde ikke så mye da
Libido- Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 hehe, jeg hadde det til jeg begynte på ungdomsskolen ;-) Matolje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå