Gå til innhold

Da har jeg fått meg jobb!! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Im so happy! :)

pleie assistent på sykehjem,gleder meg sånn til å begynne! :D

Er annen hver helg og noen kvelder i uka ved behov. Adrian har jo ikke fått barnehageplass enda,så mer enn det kan jeg ikke jobbe,men satser på mer når han får kommet seg i barnehagen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere, da funka det fint med dongeribukse da:o)

Skrevet

Gratulerer så mye ;-)

Skrevet

Ja det gjorde visst det ;) Hun hadde dongri på seg selv også hihi...

Skrevet

Så bra! :D

Har selv jobbet som pleieassistent tidligere. Det er en viktig jobb! Sørg for å holde på dine egne gode hensikter. Noen av dem som har jobbet innen helsevesenet i mange år er litt blaserte, og tenker effektivitet foran kvalitet. Av og til kan det faktisk være riktig å be fader vår med en pasient som ber instendig om det, selv om man får irettesettelse etterpå for å ha brukt for lang tid :)

Skrevet

Gratulerer :o)

Skrevet

Gratulerer så mye! :-) Har man først foten innenfor, så hjelper jo det veldig på å få mer arbeid etterhvert også.

Skrevet

Så flott! Gratulerer så mye, godt å høre innstillingen din. Helse-Norge trenger det:)

Skrevet

Takk takk :)

Blir veldig spennende å begynne,har null erfaring med helsearbeid,men jeg skal nok klare dette :)

Skrevet

Gratulerer så mye med en veldig givende jobb, og lykke til! :o)

Skrevet

veldig kjekk jobb, men jeg beundrer dem som orker å jobbe med det fulltid. jeg jobbet annenhver helg og litt innimellom når jeg var student. og det var nok syns jeg. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...