Gjest Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Im so happy! pleie assistent på sykehjem,gleder meg sånn til å begynne! Er annen hver helg og noen kvelder i uka ved behov. Adrian har jo ikke fått barnehageplass enda,så mer enn det kan jeg ikke jobbe,men satser på mer når han får kommet seg i barnehagen
Gunn og Gutta Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Gratulere, da funka det fint med dongeribukse da:o)
Gjest Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Ja det gjorde visst det Hun hadde dongri på seg selv også hihi...
Gjest Tale30 Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 Så bra! Har selv jobbet som pleieassistent tidligere. Det er en viktig jobb! Sørg for å holde på dine egne gode hensikter. Noen av dem som har jobbet innen helsevesenet i mange år er litt blaserte, og tenker effektivitet foran kvalitet. Av og til kan det faktisk være riktig å be fader vår med en pasient som ber instendig om det, selv om man får irettesettelse etterpå for å ha brukt for lang tid
Gjest Skrevet 12. august 2009 #8 Skrevet 12. august 2009 Gratulerer så mye! :-) Har man først foten innenfor, så hjelper jo det veldig på å få mer arbeid etterhvert også.
Jenny-penny Skrevet 12. august 2009 #9 Skrevet 12. august 2009 Så flott! Gratulerer så mye, godt å høre innstillingen din. Helse-Norge trenger det:)
Gjest Skrevet 12. august 2009 #10 Skrevet 12. august 2009 Takk takk Blir veldig spennende å begynne,har null erfaring med helsearbeid,men jeg skal nok klare dette
Mille** Skrevet 12. august 2009 #11 Skrevet 12. august 2009 Gratulerer så mye med en veldig givende jobb, og lykke til! )
mai mammaen til to Skrevet 12. august 2009 #12 Skrevet 12. august 2009 veldig kjekk jobb, men jeg beundrer dem som orker å jobbe med det fulltid. jeg jobbet annenhver helg og litt innimellom når jeg var student. og det var nok syns jeg. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå