Gå til innhold

Siste uke!! flere som synes

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. trimester har gått tregt?... Synes hele trimesteret har gått seint, masse tanker om det går bra eller ikke. Første UL på fredag=)

Lykke til alle sammen!!:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes jeg har sneglet meg gjennom disse ukene jeg, og det tar litt motet fra meg å få opplyst her inne atr det er igjen 201 dager til termin.

For de av dere som har hatt mye plager disse første mnd, må det ha kjentes enda lengre ut.

Jeg er enda redd det skl gå glt, da jeg har vært så dum å lest om de som det har gått galt for i 12-18 uke, men jeg håper de 98 % faller meg til gode :)

Lykke til videre, nå hopper vi snart inn på 2.trimester...endelig :)

Skrevet

ja!! ska bi godt å hopp over!=) har ik hatt noen plager, så føler ik helt at jeg er gravid (litt ømme pupper)...men skal vell være glad for det. Går det bra på ultraen så skal jeg senke skuldrene max;) Har også lest så mye inne hær om alt som kan gå galt...ik lett å slappe helt av.

Men LYKKE TIL!!:-)))

Skrevet

Helt enig med dere. Jeg er ikke i siste uke, jeg er 8+0 i dag, og synes tiden går saaaakte! Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å gå 40 hele uker! Det virker som en evighet. Må på en eller annen måte tenke mindre på at jeg er gravid slik at tiden kan passere fortere. Ventetiden er uutholdelig.

Skrevet

Heilt eni!

kanskje d blir bedre når magen bynn å vokse, så veit man nu værtfall at d e nå inni den=)...ingen symptoma enda:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...