Lene~mor til tre Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Makan! Huff må bare blåse ut litt etter dagens opplevelse, en ting er sikkert ikke alle burde ha den jobben de har Jeg og barna skulle ta bussen til butikken og vi gikk først innpå bussen og der står jeg og skal betale og så sier buss sjåføren, ja hvem skal betale for de to barna der da? ja det er vel meg det svarer jeg, så sier sjåføren: hvem er disse barna da? jo det er barna mine svarer jeg. Så får jeg til svar at det tror hun ikke noe på men lar dem alikevel reise gratis sammens med meg og som ikke det er nok når vi skal ta bussen hjem tror du ikke vi får samme sjåfør? joda! Å når jeg står der for å betale spør hun, hvor gammel er du da? 27 svarer jeg. Er det barna dine? Ja sier jeg. Hvor gamle er dem spør hun, 7 og 9 svarer jeg. Så sier hun du skjønner jeg tror virkelig ikke dette er dine barn, men hun gidder ikke diskutere mere og lar dem reise med meg gratis denne gangen også... hun var skikkelig sur/grinete og sa det på en skikkelig ufin og uhøflig måte. Så når jeg kom hjem fortalte jeg dette til gubben og han ble forbanna å ringte til buss selskapet som sa at vi måtte sende skriftlig klage noe vi gjorde, for sånt går ikke ann. Greit jeg er ung mor, og jenta mi er stor for alderen men... ikke morro når noen ikke tror at det er dine egne barn når det faktisk er det... sukk
Randis Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Nei, den der er ikke gøy. Har opplevd det selv på bussen med min eldste sønn. :/
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 hmmm... nå er jeg ikke helt med, men har det noen betydning for henne om barna er dine heller ikke??? frekk oppførsel!
Lene~mor til tre Skrevet 12. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2009 Hadde det ikke vært mine barn, måtte de ha betalt barnebilett. Kun barn under 16 år som reiser gratis på buss men da sammens med sine foreldre m full pris bilett. Men om jeg hadde adoptert dem eller om det var mine fosterbarn f.eks så hadde det jo fortsatt vært mine barn, så det er teit regel. Hun bussdama trodde nok det var mine søsken tenker jeg For jentungen er veldig lik meg... Hum jeg ser vel ikke så ung ut vel, blir tross alt 28 om 2 dager... å jentungen min er ca 140- 145 høy og jeg er 1.70 så hun rekker jo meg helt til skuldra selv om det er en hel mnd til hun fyller 9 hehe. Men alikevel da så synes jeg ikke man kan oppføre seg som denne bussjåføren, de jobber jo tross alt i et serviseyrke. Hadde bussdama spurt på en pen måte hadde jeg ikke reagert på det, men hun var skikkelig stygg! huff voksne dama...
Jojo x3 Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 Jeg blir av og til tatt som en av elevene...Kom på bussen med elever (15-åringer) og bagasje og før jeg fikk sagt noe sa bussjåføren; Hvor mange barn er dere da? Når jeg sa en voksen og 10 barn så han på meg og så sa han; åh, er DU lærern? Jeg trodde du var en av dem. Har opplevd lignende situasjoner, men mine kolleger ler av meg og sier jeg må ta det som et kompliment, jeg holder meg godt sier de. Du får tenke sånn du også!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå