Gjest Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Så dere tydelig at det var gutt på ultralyd? Var til ultralyd i går (tidlig) og syntes at jeg kunne se noe mellom bena, men er jo klart usikker. Spurte ikke legen om kjønn, da det fortsatt er tidlig ( 13+6) Håper på svar - skal prøve plumbotesten hadde jeg tenkt:)
Let's hear it for the boys! Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Ja, vi kunne se det tydelig. Men så var det jo i uke 19, ikke 13
barney Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Jeg er gravid med nummer 3, vet ikke hva det blir denne gangen (vil ikke vite), men - har to gutter fra før, på gutt nummer 2 var det veldig tydelig, men på første gutten var det helt umulig å se noe!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Ja veldig tydelig. Var på ul i uke 12, så ingenting da enda han ble scannet opp og ned. Var på ul igjen i uke 16 og da var det veldig tydelig at det er gutt ja.
Gjest eelis+guttespire Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 Jeg tror ikke jeg ville vært så sikker på at det var guttetiss, kjønnsorganene deres ser jo veldig like ut så tidlig :-) Jeg hadde ingen problemer med å se at det er en gutt her. Hadde ul i uke 19 og uke 25.
♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 12. august 2009 #6 Skrevet 12. august 2009 Ja, det var ingen tvil hos oss. Den sto rett til værs. Jordmoren sa at det uten tvil var en gutt. Nå henger det blå gardiner på soverommet til babyen, så vi blir veldig overrasket hvis det skulle komme en liten prinsesse:)
respektatauten Skrevet 12. august 2009 #7 Skrevet 12. august 2009 må bare få legge til at vi var på ul i uke 13/14 og fikk med bilde av det vi trodde var en gutt (bildet ligger på min profil) jordmora kunne ikke oppgi noe kjønn pga strenge retningslinjer på deres klinikk.. vi var innstillt på gutt til ordinær UL, men da ville den lille ikke vise noe, så vi fikk ikke vite det sikkert da heller.. så vi bestillte en ekstra privat ul i uke 21/22 og fikk vite at der var det ikke noe gutte-utstyr! hehe, ble en overaskende opplevelse, men helt greitt:) så du kan se på bilde av gutte-jenta vår om det ligner det dere så selv:)
Marsmammaen:) Skrevet 12. august 2009 #8 Skrevet 12. august 2009 Va i ultralyd i uke 17 og jordmor var overhode ikke i tvil om at der var en gutt. Fikk bilder og selv jeg og samboer (som ikke er så inne i ultralydbilder som jordmor) så at her var det helt klart en liten gutt=) Har vært i tre ultralyder siden den gang (av forskjellige grunner) og ingen har de vært i tvil. Så her er vi bombesikker på at det blir en gutt=)
froeken Skrevet 12. august 2009 #9 Skrevet 12. august 2009 Med den første gutten min utbrøt jeg på ultralyden "Se det er en gutt!!" Og jordmor kikket forbauset på meg og spurte hvordan jeg så det. Jeg pekte og hun lo at det der var navlestrengen Med denne gutten jeg bærer på nå så jeg helt klart både en bitteliten tiss og pung Og jordmor var enig
ifie Skrevet 12. august 2009 #10 Skrevet 12. august 2009 På førstemann så vi ingenting (han ville ikke vise oss...) Men denne gangen så både jeg og kjæresten veldig godt at dette var lillebror. Likevel sa jordmor at vi ikke måtte være så skråsikre, for navlesnoren lå også mellom beina! Men hun bekreftet det etter en stund likevel Dette var i uke 18, da!
Gjest Skrevet 13. august 2009 #11 Skrevet 13. august 2009 Er bare litt spent:) Men gleder meg veldig til ordinær ul uansett! Vet jo at alt ser bra ut så langt:) Og vet jo at det er tidlig ennå, så vi får håpe babyen vil vise seg frem litt om en tre ukers tid:)
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 13. august 2009 #12 Skrevet 13. august 2009 Med førstemann som er en gutt så jeg at det var en gutt før jordmoren sa noe... Men tassen var ikke særlig sjenert og la seg rett på rygg og skrevde godt med beina, så det var absolutt ingen tvile, noe som jordmoren også kunne bekrefte;) Dette var på ordinær ul. Denne gangen vet jeg ikke hva det er, for den lille ville absolutt ikke vise seg frem...Så blir overaskelse denne gangen;) Men vet om et par som fikk vite at det var en gutt allerede i uke 12 og det ble senere bekreftet på ordinær ul;)
Gjest Skrevet 13. august 2009 #13 Skrevet 13. august 2009 Grunnen til at jeg ble litt ekstra nysgjerrig var akkurat slik du forklarer det:) Babyen lå å rygg og skrevde veldig:) syntes tydelig det var noe der, men er jo klart tidlig - angrer så på at jeg ikke spurte legen altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå