nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Mamma har hørt en sang på tv (sommeråpent eller no), en visesanger med langt skjegg som synger om barnefamilier som har stressende morninger med krangling, hyl og skrik. Refrenget handler om at denne tiden får man aldri tilbake... Noen som vet hvor jeg kan få tak i den? Evt vet hva sangen eller mannen heter?
Himmel og hav Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Mannen heter Louis Jacoby, sangen heter Hverdag og cden heter også Hverdag. Nydelig sang. Du kan høre litt av den her: http://www.louis-jacoby.com/
TøffiTrynet☠ Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Å ja! Den sangen har jeg faktisk hørt... Men husker ikke helt hva den heter... :/ Kan visesangeren hete noe sånt som Lois Jacoby? Og sangen er noe med "den tida får du aldri mer igjen"... Vet ikke om dette var til så mye hjelp, men håper det!
TøffiTrynet☠ Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Å ja! Den sangen har jeg faktisk hørt... Men husker ikke helt hva den heter... :/ Kan visesangeren hete noe sånt som Lois Jacoby? Og sangen er noe med "den tida får du aldri mer igjen"... Vet ikke om dette var til så mye hjelp, men håper det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå