Gå til innhold

andre her som har liten mage?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei alle sammen:) er 15 uker på vei i dag og har værdens minste mage, å det er ikke tull:p det var kjekt å fortelle venner og bekjente at vi skal ha baby i slutten av januar, men samtlige kommenterte, så kjekt, men du har jo ikke mage. å jeg blir så irretert kjenner jeg:p jeg er første gangs og bitteliten å regner ikke med å få noe spesielt mage, men gid er det en liten baby inni der med fine hjerteslag og vokser slik den skal:) men kjenner jeg gleder meg til magen skal komme litt mer og jeg kan kjenne babyen vår sine spark og kjenne skikkelig liv:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hade heller ingen mage i uke 15.. tror det er ganske vanlig:) her kom den ikke før i forrige uke, er nå i uke 27.. så det kan være at du må vente like lenge, men du trenger ikke å være bekymret enda:)

men om du er bitteliten fra før kan du kanskje regne med at magen virker ENORM når du nærmer deg slutten.. =p

Skrevet

Det er kjempevanlig, så ikke tenk på det.

Jeg har helt motsatt problem. Var i bryllup i helga, og der var det flere som mente at jeg kunne da ikke ha så lenge igjen. Jeg er 14+6....

Nå var dette eldre menn og sånn som ikke har så peiling, men allikavel!

Skrevet

Hehe. Det er forskjellig når en får mage ja - selv fikk jeg ganske tidlig (og er 1. gangs) Magen er såpass stor at legen ikke vil utelukke at det er 2 inni der!..

Skrevet

JEGGGGGGGGGGGGGGG. Og jeg er 19+2 på vei. Folk lurer om jeg har baby i rompen. Magen vokser når jeg spiser eller når jeg har full blære. Håper det vokser snart. Vil vise magen til alle.

Hilsen

Rosita 19+2

Skrevet

hadde ikke antydning til mage i uke 15. Magen begynte ikke å komme før ca rundt uke 22-23.

Skrevet

Hei, er på besøk fra 3. tri :)

Jeg har hatt liten magen gjennom hele svangerskapet, er også 1. gangs. Alle kommenterer at jeg har så liten mage, men babyn er så stor som den skal, og det er det eneste som betyr noe for meg. Jeg skjønner likevel godt du blir irritert, blir det innimellom selv. Ikke alle trenger å få store babyer, og jo mindre mage man har, jo mindre vekt å bære på tenker nå jeg. Er 37+2 idag, og det ser ut som jeg bare er 30 uker på vei eller noe. Gjør meg ingenting! :) Kos deg med magen du har du, den blir nok større tidsnok, babyen har det nok helt fint uavhengig av magestørrelse. Alt kommer i bunn og grunn an på hvordan du bærer barnet inni magen, og der er alle individuelle :) Lykke til videre!

Skrevet

Er heeeelt normalt, magen kommer den =)

Med mine 2 småtroll så jeg ut som om jeg var i uke 20-25 når jeg var høygravid, og nå med nr 3 er jeg myyyye større.

Skrevet

Jeg lærte nettopp av en gynekolog at livmoren skal være omtrent ved navlen når men er 16 uker på vei, MEN sa han; det er ikke alltid det stemmer fordi livmoren kan legge seg sidelengs og godt ned i bekkenet ennå en stund. Etterhvert som den blir større tvinges den oppover og utover- da blir det mage som synes. Så slapp av! Det ordner seg. Det viktigste er at den vokser bitte litt hele tiden, at ikke den blir mindre.

En leger sa til meg "du sier du er 10 uker på vei, men det kjennes ut som det er bare 6 uker!" en annen lege sa "kan det stemme at du er i 20 uke, livmoren er under navlehøyde?" Sånne uttaleleser gjør meg selvsagt usikker! Spesielt når det er fra leger.

Gynekologen sa at det er ultralyd målene som er de riktige ang hvor langt i svangerskapet man er komt, og så lenge babyen har det bra er det ingen ting å tenke på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...