Langt-i-fra-perfekt Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Ser litt på vogna mi som står her og venter på lillemann ) den der myggnettingen som man ruller ut, skal festes i de strikk "hempene" ikke sant? Men det blir jo ikke tett da, det blir jo sånne glipper på siden inne i kalesjen ............ hm, trodde poenget med myggnett var at det skulle være tett rundt så ikke dyrene kom inn.. misforstår jeg noe her?
Sistah*G07*J09* Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 synes også dette er litt dumt, men tror det er meningen at de skal festes der. Men jeg bruker å feste mygnettingen nede på selve undestellet, på enden av der du klikker inn sitte/bag-delen liksom. Der er det ett hakk som fint går ann å feste kroken på Andre "problemer" som jeg ikke har funnet ut av er: Når man har på sportsdelen på vogna, å man ruller ut den ekstra kalesjen nede. Hvor skal man da feste strikkene som gjør at denne sitter fast??? noen som vet?? evt tips. Nå har jeg bare hektet de inn under vogna, i bunnen av sportsdelen liksom. Fordi der er det lufte hull som er åpne hele tiden
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 12. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2009 Jeg kan ikke dra den myggnettingen så langt at jeg får kroken helt ned på understellet, prøvde men det er altfor kort strikk så det kom sånn "ritch" lyd så da gav jeg meg så jeg ikke ødelegger noe men når jeg fester den på det stålhåndtaket på bagen så blei det i allefall litt bedre.....men ikke optimalt syns jeg.............. Får og svare på ditt spm, har ikke sett så mye og nøye på sportsdelen ennå. Men i boka står det at den skal feste plastkrokene i kalesjen på metallstangen under sittedelen om man har modellen med trykknapper skal disse trykkes på på kalesjens nederkant og ryggstødes bakside
Krøllefrøken Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Det med myggnettingen synes jeg er skikkelig dårlig. Når man kjøper en så dyr vogn burde de klare å lage det slik at myggnettingen blir tett. Vi løste det iallfall med at vi kjørte borrelås og sydde på innsiden av kalesjen ned mot bagen liksom. Da ble det tett hos oss! Men det skal være unødvendig å møtte gjøre det sånn mener jeg da... Når det gjelder det trekket på kalesjen som skal festes under når man bruker sportsdelen tror jeg også at jeg bare har festet i de luftehullene under.
prinsesse09lillebrøster10 Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 Vi fester også den myggnettingen i metallhåndtaket, men i butikken sa bde ifra om at den ikke er helt optimal og vi fikk med vanlig også. Bruker den til vanlig, den i kalesjen blir liksom litt sånn under regntrekk eller om vi har glemt den andre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå