Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Nå har jeg og samboeren min prøvd å få barn en liten stund, men uten hell så langt:( Jeg har ofte problemer med å få en ordentlig orgasme under samleie. Så det jeg lurer litt på nå, er om jeg må få en orgasme for at det i det hele tatt skal være mulighet for at jeg kan bli gravid? Hvis det er sånn, så er det vel sikkert hos meg grunnen ligger til at det ikke har blitt noe graviditet enda, for det er sjelden jeg klarer å få en ordentlig orgasme under samleie.....
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Orgasme er IKKE nødvendig for å bli gravid kjære deg:-) Dette kan bevitnes av hundretusenvis av kvinner!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Seriøst? Nei for all del! Selvfølgelig må du ikke ha orgasme for å bli gravid! Det er faktisk ikke alle som får det uansett og i det hele tatt. Deriblant meg. Har dog trebarn med samme mann og vi har et godt sexliv både han og jeg(sammen, altså) på 16.året.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Jeg har aldri hatt orgasme under samleie, kun på egenhånd før eller etter. Likevel har jeg 4 graviditeter bak meg. Noen sier det kan lønne seg å ha hatt en orgasme før samleiet, fordi slimet som skilles ut vil hjelpe sædcellene til å svømme og komme frem. Å stimulere til en ny orgasme etter mannens, kan gi sammentrekninger som også hjelper sædcellene videre. Så stimuler i vei!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 hehe.. det kreves bare at mannen får noe ut av sin penis. Han trenger egentlig ikke få orgasme han heller, for det kommer som regel noen dråper før det skjer. Til og med voldtekter kan resultere i graviditet, og jeg tror neppe det er snakk om så mye orgasme hos kvinner da......
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #6 Skrevet 12. august 2009 Hehe... ja det er jo sant... Jeg vet jo egentlig det, når jeg bruker de "fornuftige" tankene... Men i det siste så har jeg liksom blitt så opphengt i at dette kanskje kunne være grunnen til at det ikke skjer noe hos oss...
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #8 Skrevet 12. august 2009 Hehehehe.... huff, beklager at jeg ler... men hallo!!!?? Som om orgasmen har noe med graviditeten å gjøre? Det er en fruktbar eggcelle og en fruktbar sædcelle som fører til en graviditet. Og ja, forresten; de to cellene må treffe hverandre- på rett sted ;-)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #9 Skrevet 12. august 2009 jeg har ALDRI hatt orgasme under sex (kun alene..) men har blitt gravid 7 ganger..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå