Gå til innhold

I gode og onde dager... serien altså

Anbefalte innlegg

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Hva i all verden er greia med sami? så det sto på i bakgrunnen og ble helt sliten.. ikke sett på dette på mange år :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He-he, det er jo samme "greia" som for minst ti år siden ;o) Sami er jo helt sprø og roter seg borti alt mulig............

Jeg har sett litt på det nå når jeg har vært sykmeldt, og det er en slitsom serie..... men allikvel ser man når man ikke har bedre ting å gjøre .....nei jeg gidder ikke engang være flau........

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Jamen hun sto i en brudekjole og var helt gal, skreik og alt og folk kom og kalte henne ting også plutselig er Billie tilbake? og en eller annen har mistamoren og faren sin og nå er sami plutselig og krangler med kate.. forstår null ass..haha

Skrevet

He-he, ja ho skulle gifte seg med Lucas....med Kate troppet opp å avslørte at Sami var Stan (i forkledning han har hun jobbet for Tony Dimera).....så bryllupet blei ikke noe av. Austin kom tilbake og er den eneste som stiller opp for henne. Billie er tilbake ja, og Bo og Billie har funnet dattern sin. Chelsea eller hva hun nå heter........

Skrevet

ja hun heter chelsea...

Og Belle og shawn er ikke lenger et par, Belle er blitt sammen med phillip dem er gift og fikk nettopp den datter. Men har vel egentligt en mistanke om at dem en gang finner ut at det er shawn som er faren til babyen til belle:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...