Gjest Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Er det okay med en fin dongribukse og en hvit genser? Og hvite tøysko? Alt jeg skal lure på!
ToPrinsesser<3 Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Dongeribukser mener jeg ikke passer på et intervju, men det kommer vel gjerne an på hvilke type jobb man skal på intervju på?
Gjest Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Klart det passer med dongeri! I allefall hvis du skal til alt annet enn økonomirelatert stilling.
mamma for andre gang:) Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Passer det ikke med dongeribukse? :\ det var det jeg hadde tenkt å ha på meg idag, mørk dongeri....
Jenny-penny Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 Hva slags jobb er det? Det har mye å si for hva jeg skal svare;)
cherry coke Skrevet 12. august 2009 #6 Skrevet 12. august 2009 Kommer helt an på hvilken jobb det er. Velstelt, ren og diskret sminke er også et pluss;-)
Gunn og Gutta Skrevet 12. august 2009 #7 Skrevet 12. august 2009 Det er alt etter hvor du skal på intervju, du bør finne ut "dresskoden" på det arbeidstedet du skal til og legge deg på den linja, det kan slå feil ut om du kommer enten for fint eller for dårlig kledd. Prøv å finn ut om de har hjemmeside med noen bilder på så kanskje du blir litt klokere. Lykke til:o)
Gjest Skrevet 12. august 2009 #8 Skrevet 12. august 2009 Pleieassistent på sykehjem.sånn annen hver helg... Er egentlig ikke ett "vanlig "intervju heller,jeg sendte bare en mail og sa jeg ønska jobb der,så ringte hun i går og sa at hvis jeg ville så hadde de noen vakter til meg,skulle komme innom i dag og snakke litt....
Gunn og Gutta Skrevet 12. august 2009 #9 Skrevet 12. august 2009 Du skal til intervju i barnehage, og der funker det helt fint med dongeribukse:o)
Gunn og Gutta Skrevet 12. august 2009 #12 Skrevet 12. august 2009 Da vil jeg si at du fint kan bruke det du har tenkt!!
Gjest Skrevet 12. august 2009 #13 Skrevet 12. august 2009 Okay takk Sist jeg var på intervju så hadde jeg på meg linbukse og singlet hehe,da var det kjempevarmt i været,og jeg skulle jobbe i en butikk,så da synes jeg det var lettere å finne klær...men nå ble jeg usikker SÅ jeg er glad jeg har DIB av og til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå