Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er visst påvirket av alt snakket om svineinfluensa, for jeg har en forventning om at jeg blir syk, eller mannen min. Tenker det kommer i slutten av september eller oktober. Unngår jeg å bli syk hvis jeg slutter å forvente det?

Er man et resultat av egne forventninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.. Jeg tror nok ikke du får influensa av tankene dine

Skrevet

nei man blir vel ikke syk bare fordi man forventer det og tenker det hehe, men sjangsen er jo stor da og man regner jo nesten med det sånn som man hører om denne sykdommen nå. Iværtfall vi som har skolebarn og jeg jobber i tilegg på sykehjem så, da er jo sjangsen større om man skal tro på det man hører.

Skrevet

har lest en plass, at det er størst sjanse for å få svineinfluensa for dere under 30 år.... og de mellom 30-60 år kommer i faresone 2, mens de over 60 år, nesten ikke vil få det..... har vist noe med oppbygd immunforsvar..... :o)

Skrevet

Du får ikke svineinfluensa eller andre influensaer av å tenke slik, men det kan komme andre skumle rare syke ting he he =P

Skrevet

Hehe..

Går og tenker sånn jeg også blond.

"Vet" at jeg kommer til å bli syk.

Rart det der... hva media kan gjøre med en.

Men vi får håpe da du, at når vi blir syke så er vi ikke blant dem som ikke klarer seg ;)

For jeg må jo innrømme at jeg tilhører litt den kategorien også jeg hehe.

Uff... skumle saker

Skrevet

I fjor sommer var jeg på legevakten med eldstejenta som hadde pådratt seg kraftig omgangssyke rett før vi skulle på ferie. Der traff jeg et kristent par som var der med datteren sin som hadde skadet foten. Vi kom i prat og jeg kom vel til å fortelle at jeg hadde vel egentlig forventet at vi ikke kom til å ha friske barn når vi skulle dra på ferie. De fortalte meg at jeg måtte tenke at dette kom til å gå bra og tenke positivt for da ville ikke slikt skje. Jeg hadde mine tvil, men nå i sommer når vi skulle til Kypros med barna og det dukket opp sykdom i barnehagen 1 uke før avreise så tenkte jeg at dette skal ikke vi få og dette skal gå bra, vi skal på ferie! Og vi ble ikke syke denne gangen. Mulig det er ren tilfeldighet, men det skader vel ikke med en positiv tankegang. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...