neekap Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Kan noen hjelpe meg med en sak.. Jeg kjøpte en only stretch jeans for en uke siden som satt som støpt da jeg prøvde den og kjøpte den til og med i en størrelse mindre enn jeg pleier, da jeg regnet med at den kom til å utvide seg.. Og det har den gjort.. til de grader!! er som ei saggebukse etter 2 timers bruk.. Har levert den tilbake til butikken, men de gjør seg vanskelige... Vel, til poenget.. er det noen som har en slik bukse liggende som kan sjekke om det står noe om at det ikke skal brukes tøymykner på den? jeg har ikke buksa her lenger, så får ikke sjekka.. De i butikken mener at siden jeg har vasket med tøymykner så er det min egen feil.. Har vasket den 1 gang.. irriterende altså.. om noen gidder å sjekke vaskelappen i buksa si blir jeg kjempeglad )
Gjest Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Nesten hver gang jeg kjøper jeans (som ikke er så ofte, hehe...) så opplyser de om at man ikke skal bruke tøymykner når man vasker dem, så det kan nok stemme at man ikke skal bruke det ja.
It's all about me Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Man skal ikke bruke tøymykner på jeans i det heletatt, det ødelegger stretchen.
Jenny-penny Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 nope, det står ikke på vaskelappen. Det er en "uskreven-regel" at stretch jeans ikke skal ha tøymykner. Vi bruker å informere våre kunder om dette, men jeg bruker det selv. Hvis du ikke har blitt informert av de ansatte kan du reklamere.
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 aldri bruk tøymykner på jeans! du er nå er sur erfaring rikere..
neekap Skrevet 12. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2009 hehe.. Ja, jeg har nå fått med meg at det ikke skal brukes tøymykner ) Men poenget mitt var om dette ikke sto på vaskelappen, så kan jeg reklamere siden ingen fortalte meg det i butikken.. Så da satser jeg på at det ordner seg.. Takk jenter )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå