blond Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Jeg har fått smaken på smoothie og vil dele denne oppskriften med dere (to store glass): 2 dl tranbærjuice eller appelsinjuice 1 dl yoghurt naturell eller Biola naturell yoghurt 1 dl melk 1 banan 20 g Kelloggs All Bran Regular en liten neve havregryn 1-2 ss kruskakli 15 jordbær eller andre frosne bær (jeg foretrekker frosne for at den skal holde seg kald) Kjør alt i en mikser eller blender. Jeg blir mett av denne og får i meg både antioksidanter, kalsium og fiber. De som gidder kan regne ut hvor mye kalorier det er i den og sammenlikne med måltidet den evt erstatter.
Gjest Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Hmmm, det hørtes godt ut:) må sjekkes ut, men da må jeg på handel først...
Kulå Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 har lagt det inn som oppskrift på vektklubb og kommet fram til at det er ca 250kcal pr porsjon. Siden du sier det blir 2 glass har jeg lagt det til som to porsjoner.
blond Skrevet 12. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2009 Hvis man bruker skummet melk eller vann blir den mindre kaloririk.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 er det 250 kalorier per glass, eller tilsammen( begge glassene)?
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 12. august 2009 #7 Skrevet 12. august 2009 uff, det var jo egentlig en del da... hørtes jo så godt ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå