Gå til innhold

Vogndilemma!

Let's hear it for the boys!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en Emmaljunga Edge, som vår 19 mnd gamle sønn for tiden bruker som sovevogn i bhg. I tillegg har vi en Carena Easy som brukes når vi skal på handletur etc, men som funker svært dårlig som både sovevogn og vintervogn. Jeg er gravid med termin i januar. Planen var egentlig at vi skulle bruke Emmaljunga-vognen til lillebror.

Her er alternativene: ville du ha a) kjøpt ny vogn til lillebror OG søskenvogn, eller B) kjøpt ny vogn til storebror (som hovedsakelig vil bli brukt som sovevogn) OG søskenvogn?

Sambo mener at vi KUN trenger å bruke søskenvognen til babyen! Han mener da altså at det er helt problemfritt å baske rundt i Oslo sentrum med en diger søskenvogn med kun en liten, nyfødt baby oppi! JEG mener at dette er helt latterlig. Eller kan noen fortelle meg at de gjorde det og at det gikk helt fint?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde valgt

A: Kjøpt ny vogn til babyen og en søskenvogn.

UTEN TVIL!

Skrevet

jeg hadde sett etter en billig vogn på finn.no til sovevogn til storebror, og kjøpt søskenvogn.

Skrevet

Jeg ville kjøpt en superbillig vogn på finn.no som sovevogn til største og latt minste bruke den dere har nå, og sett an behovet for en søskenvogn. Med 2 år mellom barna og en i barnehagen er det ikke sikkert du/dere trenger søskenvogn. Ville i hvertfall ikke kjøpt noen dyr en i så fall.

Skrevet

Om du bruker Phil & Teds søskenvogn, er den jo ikke breiere enn vanlige vogner - og ikke mer drass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...