Shiny84 Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 i natt hadde jeg rier, ikke maserier, ikkesterke kynnere , men RIER men så ga de seg.....!!!!!? var sterke et par timer, så begynnte de å dabbe av... murrer og kommer små tak i ny å ne, men ikke noen med fres i sånn som i natt.... (er 37+5) dere som har opplevd dette, hvor lang tid gikk det før riene kom igang igjen? ringte føden og jm sa det var ganske vanlig for 3 gangs å ha det sånn.... DUSTEKROPP noen som kan gi meg noe håp og råd?
Gjest Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Har det akkurat slik selv nå. Rier om natten, dabber av og forsvinner på dagen. Var slik sist også med nr 3. Blir utrolig sliten og oppgitt av det, men har desverre ikke noen gode råd. Sist gikk jeg slik i 2-3 døgn, nå er jeg på tredje dagen min sånn...
Shiny84 Skrevet 12. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2009 off, håpe det drar seg på skikkelig, vurderer å dra å kjøpe klyx jeg ass..... sier jo at det skal hjelp men.... spørs vel baby kommer jo når hun er klar... håpe jenta di kommer snart da alva, føler liksom du er før meg i køen kan du si! he, he... vi får krysse fingra
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Dustekropp, her også Jeg ble til slutt "lurt" jeg også... Hadde rier i går kveld og i natt og i morges. Nå er det helt stopp, igjen.. Husker godt hvordan det var sist, om jeg tenker etter, så burde vel ikke være overrasket. Heldigvis er jeg såpass rolig, at jeg ikke har dratt på føden på bomtur.. ville jeg blitt helt knust. Er sliten av å våkne klokka 04.00 hver dag, og ikke få sove. Beste råd når man har det sånn, er å hvile mye og spise godt. Jeg får ikke sterkere rier av å være i aktivitet når det holder på sånn. Uansett kommer nok riene tilbake i kveld, gjerne når man er riktig, riktig sliten..
cakes Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 er også 3 gangs fødende... har gått sånn i 2-3 uker snart jeg.. siden uke 35. er i uke 38 i morra. har 2cm åpning og, sånn kunne jeg visst gå helt til termin ifølge jordmor. så, sorry, ikke noe oppløftende, men du er ikke alene hvertfall:) jeg legger meg ned, eller setter meg ned med varmeflaskei ryggen når det blir for ille, og puster meg gjennom. det lindrer litt hvertfall:)
fødeklar lillegull 13.09.09 Skrevet 12. august 2009 #6 Skrevet 12. august 2009 Hei! 3 gangs jeg også, og gått sånn i flere uker allerede. Er i uke 36, så belager meg på noen uker til...sukk....skikkelig slitsomt. Lei allerede. Man lurer jo liksom på om noe er på gang når de blir så sterke. Hadde det sånn både med nr 1 og 2, men begynte ikke så tidlig. Får bare smøre oss med tålmodighet....)
Kongeørna Skrevet 12. august 2009 #7 Skrevet 12. august 2009 Æsj, da skal jo jeg gå sånn i 11 uker..... Var inne på sykehuset to døgn med premature rier, men fikk stoppet de med riehemmende medisiner. Ikek noe ønske om å føde nå, altså! Men håpet at jeg kunne få gå hardt i gang i uke 38... Men det kunne absolutt holde til termin her og, sa de. Men jeg skulle få slippe å gå over, og det er jeg glad for! (gikk over med de to første).
Shiny84 Skrevet 12. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 12. august 2009 flere uker?????????????!!! snakker ikke om maserier eller kynnere her alså!! jm på føden sa at hvis de var så vonde så trodde hun ikke det ville drøye uker.. off, tenk om det fortsetter slik i uker..........
Marbella Skrevet 13. august 2009 #9 Skrevet 13. august 2009 Har to uker igjen, nr 1 og 2 er fødr 3 og 2 uker for termin og de kom helt uten forvarsel. Nå har jeg gådd med mas rier i 2 uker og begynner og bli temmelig lei....Tror at hun kommer hver natt, men så stopper det opp....nok en søvnløs natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå