Gå til innhold

*chiquita*;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei;-)

Virker som Sigurd begynner å bli litt utålmodig..hele dagen igår lå han og presset og skrudde seg nedover, og jeg hadde vonde kynnere i ett og murringer i korsryggen.har holdt på sånn i maaaange timer inatt også;-/

idag føler jeg mer at magen er konstant hard, og korsryggen verker...hm..er vel bare modning!!?

og jeg er vanvittig sulten idag.nå har jeg fortært 4 ostesmørbrød på rappen, uten at jeg ble mett eller full i magen(sigurd ligger jo i bånn..he he)

planen er vel egentlig å re opp senga, og pakke bagen osv, i alle tilfelle, istedenfor å sitte å kjenne etter vondtene;-)

men med altfor lav hb, er ikke tiltakslysten og orket helt tilstede...

får ta litt om gangen;-)

sambo har fri idag, og når han kommer hjem fra trening skal jeg kommandere han til å skru sammen en kommode, og gjøre diverse ting jeg ikke orker;-)

han gleder seg til jeg forhåpentligvis blir i litt bedre humør etter fødselen, for nå er jeg direkte aggressiv;-/

puh..nok om meg;-))

hvordan går det med deg, chiquita?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, gurimalla. Høres ut som du skal føde vært øyeblikk. Men det er vel bare 6 dager til KS? Så han får holde seg der inne noen dager til.

Jeg er kjempetrøtt idag, la meg kl 9.30 og stod opp kl.12. Kjedelig når så mye av dagen går vekk, men jeg sover så lite om natta at jeg rett og slett bare måtte.

Har også fryktelig dårlig humør om dagen, og tar veldig lett til tårer. Det er jo fordi jeg savner pappa noe veldig. men alt forsterkers med masse hormoner i kroppen.

Alle rundt meg tror jeg kommer til å føde ganske snart,men jeg fødte jo bendik 11dager over, så tviler egentlig på at det blir før termin.

Håper du får en fin dag uten altfor mye plager.

Skrevet

Hei igjen.

Hvordan er formen di nå?

Jeg var sikker på at jeg skulle gå i fødsel inatt. 6 kynnere etterhverandre med ca 4-5min mellomrom og de 3 første var skikkelig kraftige, sånn at jeg ikke klarte å ligge i senga. Husket da på at det var akkurat sånn det begynte med Bendik. Men de tre siste ble svakere og svakere så da ble jeg trygg på at det ikke var noe.

Så idag har vi vært i dyreparken og bendik har levert suttene til kaptein sabeltann. Han er skikkelig stolt, men jeg er spent på åssen nettene blir fremover:)

Nå skal jeg sette meg forann tven og spise is:)

Ha en fin kveld!

Skrevet

hei;-)

jeg har ikke født enda;-)

jeg startet dagen med masse energi, selv om jeg sov lite inatt(tuva hadde vondt i øret, og lå hos oss...)

tuva har vært hjemme, og vi har kost oss med vafler og lekt..og innimellom har jeg vasket kjøleskapet, og ordnet div småting hjemme...

utover ettermiddagen har jeg fått mer og mer kynnere...og sigurd ligger og vrikker seg nedover.hadde et par kraftige istad, og da husket jeg hvordan rier kjennes ut, ja!! prøver å ikke se på klokka, satser på at det bare modnes fortsatt...

det går sikkert bra med smokkeslutt;-)

det var verst første kvelden for tuva...men gikk overraskende greit i løpet av noen få dager...

Skrevet

God morgen!

Det har gått overraskende bra med suttene i natt. Han spurte etter de med et lurt smil om munne på morraen idag, men visste godt at de ikke var her hjemme:)

Har hatt kynnere i går kveld og inatt,men satser på at det modnes veldig. Hadde ikke gjort noe å fått noen dager før termin. Neste uke skal jeg klare å få alt på plass, og få pakket en bag til sykehuset:) Idag skal jeg bare slappe av på cafè tur med ei venninne.

Du får ha en fin helg. Siste helga som 1-barns mor:) Det er jammen rart å tenke på, så fort dette har gått:)

Skrevet

hei;-)

nå har jeg satt kameraer til lading, og begynnt så smått å tenke på å pakke bag;-)

sovet som en stein i natt, sigurd har vært veeeeldig rolig....

har handlet det siste som står igjen, og er litt urolig i kroppen;-/

har hatt jevnt(ikke sjekket klokka, men..) med lette tak i korsrygg og lår, helt annerledes enn kynnerne...og gjør egentlig alt for ikke å ta tiden og kjenne etter..er ofte på do(og gjør nr.2...)

må vel bare se det an, men har ikke lyst til å måtte stresse veldig hvis det skulle være noe på gang heller..og sambo skal på jobb kl 16-22;-/

virker egentlig som det har dabbet av litt siste timene...skikkelig usikker her altså!!!

får vel pakke en bag til tuva i samme slengen..

skal holde deg underrettet;-))

kos deg på cafe!

Skrevet

hei;-)

nå er jeg lei av murringer og vondter...lå våken nesten i hele natt med jevne, men veldig lette tak i rygg og lår..holdt på 3 timer, før det gikk over til kynnere og litt hulter i bulter av greier...

...og når jeg var på do nettopp, tror jeg sannelig det kom en liten del av slimproppen;-/

har hatt mye menssmerter idag også...

skal inn på sykehuset på innskrivning og ta blodprøver og slikt imorgen, så kan jo hende de tar en sjekk...men mest sannsynlig går jeg nok slik til tirsdag.

...og det er IKKE lenge til!!!!

gleder meg sånn til å møte Sigurd...og til å få tilbake kroppen min;-)

Skrevet

Hei!

SÅÅ spennende nå! Bare 1 dag igjen til du får se Sigurd. Jeg kjenner jeg er ganske misunnelig ja:)

Masse lykke til og gleder meg til å høre etterpå åssen det har gått og om hvor herlig prinsen er:)

Skrevet

nå er jeg skikkelig nervøøøøøøøøøøs!!!!!!

vært på innskrivning og sjekk på sykehuset idag, og legen mente Sigurd var klar for å komme;-)

..og han var en god del større en storesøster(hun var jo bare 2.4, så det skal jo ikke så mye til)..i underkant av 4kg nå;-)

han ville gjerne snitte opp arret jeg har fra tidligere operasjon på magen, så det blir et vertikalt snitt;-/ det gjorde meg egentlig mer nervøs, for jeg husker hvor vondt det var etterpå...men jeg stoler på legen, og da slipper jeg to arr;-)

så nå er tuva levert hos besteforeldere, og sambo jobber sent, og jeg går rundt meg selv...er kvalm og dårlig i magen, nervene er vel i høyspenn!!!

skal være på sykehuset kl 7, og han er vel ute ca 8..så spent!!!

jeg får pakke ned litt større bodyer til pluggen, var vel bortkasta å kjøre str 50 i tørketrommel;-))

satser på at jeg er tilbake til helgen;-))

Skrevet

Gleder meg SÅÅ til å høre åssen det har gått idag! Er så spent!!!!

Håper å høre fra deg i slutten av uka?

Skrevet

Dytter igjen jeg. Håper så å høre fra deg idag, jeg reiser på dagstur til Bø i morra nemlig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...