Shiny84 Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 i natt hadde jeg rier, ikke maserier, ikkesterke kynnere , men RIER men så ga de seg.....!!!!!? var sterke et par timer, så begynnte de å dabbe av... murrer og kommer små tak i ny å ne, men ikke noen med fres i sånn som i natt.... dere som har opplevd dette, hvor lang tid gikk det før riene kom igang igjen? ringte føden og jm sa det var ganske vanlig for 3 gangs å ha det sånn.... DUSTEKROPP noen som kan gi meg noe håp og råd?
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Kan ikke skjønne at det kan være noe annet enn maserier. Mine ble ganske sterke sist. Jeg hadde det i 10 dager før det endelig skjedde noe! Hehe..
Shiny84 Skrevet 12. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2009 jeg har 2 barn, og har hatt mmye maserier med de og denne ungen , men jeg vet forskjell på marerier og ordentlige rier, og det var IKKE maserier
sommerbarn:-) Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Hei! stakkars deg!!!! Hold ut! Tror det beste er å holde seg i aktivitet. Gå og gå og gå.. Sånn at ting ikke stopper opp. Og kanskje litt puste øvelser og ro for å bli avslappet i kroppen. Hadde sånn med andremann selv, men andre dagen gikk det over i regelmessige rier og etter to timer var han ute;-)... så kanskje det er et godt tegn? Lykke til iallfall!!
Randis Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 For å si det rett ut; Jeg hadde fire runder iløpet av 5 uker med rier. Bekreftet full fødsel hver gang på sykehuset før tulla endelig kom. :/ Tok ca et døgn++ hver gang. Selve fødselen som var på ordentlig varte i nesten tre døgn. Det var min tredje onge. Håper at du ikke får det sånn. Lykke til! Resultatet når h*n kommer ut er kjempeflott uansett.
Shiny84 Skrevet 12. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2009 har hatt kynnere nå i kveld, men bare kynnere :s får se hva som skjer i natt............ blir så frustrert av å ikke vite noe, og gå på vent.. i allefall når det begynner m,ed sånne rier...
Randis Skrevet 12. august 2009 #7 Skrevet 12. august 2009 Skjønner deg godt. Hold ut den siste ventetiden. Etterpå er det heldigvis så og si glemt.
Shabby Chic,jente07+aug'10 Skrevet 13. august 2009 #8 Skrevet 13. august 2009 Tro det eller ei, men jeg fikk full effekt på riene, hvis jeg rullet på brystvortene. Syntes det hørtes tåpelig ut på forhånd, men DET funket!!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå