Lykkelig91 Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Er veldig irritert da jeg egentlig ENDELIG skulle til jordmor i dag, men hun var syk. Er i uke 35 nå og på forrige kontroll lå jenta med rompa ned, fikk beskjed om å finne ut om hun hadde snudd seg på denne kontrollen, men så var jordmor syk, fikk ny time den 28 august, det er jo lenge til! Skal til legen slutten av neste uke, men da er jeg jo i uke 36, er det ikke da de prøver å snu babyen? Prøvde å ringe på føden å fortelle hva som har skjedd og at jeg tenker veldig mye på fødselen og har begynt å grue meg fordi jeg ikke får noe informasjon eller hjelp, men de bare blåste meg av! Har ikke gruet meg det minste til fødselen før nå, jeg vil så gjerne inn å sjekke hvilken vei ho ligger, og evt måle bekkenet så jeg veit hva jeg går til, aner ikke om jeg får føde i seteleie eller ikke, det er veldig frustrerende, syns det er dårlig at de har snudd de gode følelsene jeg hadde ang. fødselen over til frykt ved å ikke hjelpe meg. Er det ingenting jeg kan gjøre for å få hjelp? Klarer ikke slappe av lenger. Ble mye syting og klaging, men godt å få det ut. Noen som har noen gode råd eller betryggende ord?
september.gull. Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 har 2 forslag.. bare ring legen å be om en time nå for du er urolig. vil tru du får det ? Eller ring sykehuset igjenn ,og hør en gang til... karnsje personen du snakket med sist, ikke var den rette? at det er andre på vakt nå? som ikke avfeier deg? prøv.. og fortell hva du føler, og si at du blir ibeita når di avfeier deg sånn.... Lykke til!!!
Minaw Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Jeg ville nok ringt føden en gang til og håpet på å få treffe på en annen person... Hadde unge som lå i seteleie sist, så er redd for det samme denne gang.. Har endel kjynnere eller maserier eller hva det nå er, og om de begynner å komme litt mer regelmessig, kommer jeg først til å ringe jordmor og høre om jeg kan komme inn til en ekstra sjekk, hvis ikke kommer jeg til å KREVE å få komme inn på føden for å få sjekket leie.. Du må iallefall bare stå på krava dine!!! De har ingen rett til å ikke sjekke opp ting når du er bekymret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå