gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Hei, jeg ser du skriver masse merkelig i forskjellige tråder og hisser deg opp og skriver mye dritt til medlemmene her..... De aller aller fleste av oss bruker denne siden til å søke informasjon av andre i samme situasjon og dele erfaringer og støtte hverandre. Dette skal være en positiv tråd for alle som er gravide. Jeg blir frustrert når jeg ser hva du skriver til folk her inne. Det virker ikke som du har nytte av å lese og dele erfaringer her.... Har lest mye rart her inne men du er meget spesiell. Håper for alle sin del at du melder deg ut av forumet eller så får du begynne å skrive saklige svar her inne.... dette blir alt for barnslig for meg iallefall.....
Får en liten jente i aug:) Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Helt enig med deg gizmo 78! forstår liksom ikke problemet hennes! ja ja! Men Marlena26 hvis du skriver litt mere saklig å er hyggelig så blir det mye hyggligere for deg her inne også! å vi alle for hjulpet hverandre med spørsmål vi lurer på!
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Hun har vært sånn siden jeg kom på bim i 2006. Tror hun sliter med språket og da blir det vanskelig..
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 jeg føler egentlig at noe ikke stemmer helt..i en tråd sier hun at hun skal ha ks om en uke(skrevet 5.aug), og et annet sted at datoen er 19.aug, og et tredje sted at det er 20.aug...merkelig. grunnen til at jeg har lagt merke til dette er at jeg selv skal ha ks 18, og hun har lagt inn utrolig mange innlegg om at hun gruer seg osv...
Kongeørna Skrevet 12. august 2009 #6 Skrevet 12. august 2009 Hmmm av og til er det noen som lager tull her inne under falsk identitet. Det hender man kan spørre seg om det er tilfelle i nevnte sammenheng. Ble litt nysgerrig, og søkte opp. I 2007 skrev hun at hun ikke kunne få barn på fem år pga arrdannelse i livmor. Så da er vel ks-datoen 20.august 2012! Hun sier også et sted at hun er fra Bosnia - sånn med tanke på en forklaring på dårlig norsk. Kanskje en som leker under flere nick, hvorav det ene nicket bare er tull?
Stephanie_ Skrevet 12. august 2009 #7 Skrevet 12. august 2009 må si meg enig i det som står her ja... har lagt merke til en del hun marlena26 har skrevet og også følt meg til tider provosert av det tullet hun kommer med. Og syns det var veldig bra det Bidleba skrev over meg her:-)
Pooh Skrevet 12. august 2009 #8 Skrevet 12. august 2009 Enig!! Hun er ikke helt oppegående. Mulig det bare er en som tuller og prøver å provosere!! Godt med seg selv kan hun i alle fall ikke ha det.
Vifikkiaugust Skrevet 12. august 2009 #9 Skrevet 12. august 2009 Enig i det dere skriver. Jeg har også tenkt tanken at dette må være på tull og bare for å provosere.
Strandnelliken Skrevet 12. august 2009 #10 Skrevet 12. august 2009 Hun kommer med en del merkelige uttalelser og kan være ganske ufin. Men kanskje hun, som noen sier, misforstår språket og har problemer med å få utrykt hva hun egentlig mener. Eller at det bare er tull.... Ikke godt å si. Best å ikke la seg provosere, men kjenner at jeg blir litt irritert innimellom.
Får en liten jente i aug:) Skrevet 12. august 2009 #11 Skrevet 12. august 2009 tror nok det er rett ja! er nok bare tull! men jeg blir irritert for det jeg! nå som jeg er gravid har jeg liten lunte! he he
Øyboeren med to små <3 Skrevet 12. august 2009 #12 Skrevet 12. august 2009 "hallo hallo" hehe... må si meg enig med dere andre....
Får en liten jente i aug:) Skrevet 13. august 2009 #13 Skrevet 13. august 2009 Hadde vært moro å vist om det er tull eller ikke! men detc får vi vel ikke vite!
EndeligGravid82 Skrevet 13. august 2009 #14 Skrevet 13. august 2009 Tror det beste er å ignorere den dårlige oppførselen og ikke la seg provosere!! Ikke la en person ødelegge den gode stemningen som er ellers på forumet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå