Gå til innhold

Drittlei nedpress!:(

Anbefalte innlegg

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Måtte bare få det ut :-p

Har ikke åpning eller tegn til fødsel men disse er jo like tunge nå som første min var da hun ble født - tilsammen..

Men det gjør så vondt:( Klarer ikke gå alltid fordi det kjennes ut som at alt bare låser seg.. Auuuu

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, nå fikk jeg ubehagelige flashbacks til da jeg var gravid med yngste, han lå med hodet så langt ned i bekkenet og elsket å trykke seg nedover. Av og til var jeg sikker på at han ville føde nseg selv på den måten! :P

Og det var så vondt å sitte, følte jeg satt på en bowlingkule.

En trøst var at fødselen gikk fort og greit, og det tror jeg var fordi han lå så godt nedi bekkenet på forhånd. Han lå laaaaangt nedi :o

Greit, det var bare en, men han veide over fire kilo! :P

Skrevet

Det er så grusomt ippemo.. hehe.. Her ligger de på venstre side, hun ligger lengst ned og hanligger bare rett bak henne.. De presser og presser.. Dør snart jeg:p

Hjelper ikke på bekkenløsning heller :(

Skrevet

Hehe, det gjør det heller ikke. "Alle" sa til meg at bekkenet ville stabilisere seg når hodet festet seg, men det ble bare verre! Særlig når han rykket til, da var jeg sikker på at bekkenet gikk ut av ledd! :o Fyttikatta, det var fælt. De siste 7 ukene hadde jeg bare lyst til å grave meg ned et sted.

Ikke kunne je sitte, ikke kunne jeg gå. Kunne bare ligge og synes synd på meg selv, hehe.

Skrevet

Jeg vet, det er helt sykt dårlig gjort å spre sånne løgner, stemte ikke sist heller!! Men ble du kvitt det etter fødsel..? For jeg ble ikke det sist og er litt redd nå for at jeg skal ha bl og tvins:-(+ hun fra før..

Ja, det verste er at man blir så ødelagt av å ligge stille og syns synd på seg selv og. Jeg kjeder meg verre enn verst, er glad de dagene jeg orker å sitte litt ute og snakke med noen, selv om jeg snart lurer på om jeg har en stemme for den brukes jo aldri annet enn til å si "Ikke nå, mamma er sliten, lek med pappa du" :-(

Skrevet

Nja, litt begge deler. De første ukene var bekkenet overraskende bra! Tror det var fordi fødselen var ekstremt kjapp. Første gangen var fødselen langdryg og bekkenet hadde fått en hard påkjenning.

Men etter noen uker ble bekkenet dårlig igjen. Begynte å trene hos fysio (sluttet i graviditeten fordi det ga for mye smerte å dra dit i forhold til gevinsten) 1-2 ganger i uka. Nå er det snart 4 år siden fødsel og bekkenet er 90% av tiden bra, og de 10% ikke så veldig bra. Jeg kan fortsatt ikke gjøre "vaske gulvet"-bevegelser og er vel en av de få som har legeerklæring på at jeg ikke kan vaske gulvet eller støvsuge :P

Men det går stort sett fint. Et lite tips etter fødsel, selv om bekkenet virker bra, så ikke ta helt av med lange turer og "fjellklatring". Jeg tror at bekkenet mitt hadde holdt seg bra om jeg ikke hadde gjort så mye sprell så kort tid etter. For etter å ha vært i et smertehelvete i flere måneder, så var jo friheten overveldende. Jeg måtte jo gjøre alt! Det skulle jeg ikke ha gjort :o

Også er det bare å telle ned uker... terminen din er i oktober sant? Tvillinger kommer jo gjerne noen uker før :-)

Skrevet

Uff, nei fjellklatring blir det lite av uansett altså.. :-p Sist så bodde vi opp en veldig lang bakke men bekkenet var dårlig fra 1grav til nå uti denne.. Men nå bor vi jo flatere og har heis etc så håper det blir bedre :-)

Telle ned uker.. Teller dager jeg.. :-p Terminen er 30okt men jeg har fått siste dato for igangsettelse den 16oktober:)

Også må de for all del ikke komme før 9 okt for den dagen har jeg oppkjøring 0925:p

Skrevet

16. oktober er en fin dato. Da har den skjønne datteren til en venninne av meg 4-årsdag :-)

Krysser fingrene for perioden 10-16. oktober! ;-)

Lykke til med oppkjøring, bekkenløsning og tvllingfødsel! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...