Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Jeg håper dere kan hjelpe meg med råd her. Jeg og samboeren min kan ikke leve sammen lengre, det virker ikke som om noen av oss bryr oss om den andre og ingne av oss aner om følelsene er der lengre.Vi kommuniserer ikke sammen i det hele tatt lengre, bare krangler.Bare noen av oss åpner munnen blir det krangling, og barna er midt oppi det (!!!) Jeg har foreslått samlivsekspert, men samboeren min mener at det koster for mye. Hvordna kan noe koste FOR MYE når det er snakk om å redde det vi har og holde familien sammen og at barna kan ha den trygge familien sin. Har to barn, min eldste fyller to år i slutten av mnd.og min yngstre fyller 1 år i november. Hvordan skal jeg klare å se på at familien min faller fra hverdandre og vite at det kommer til å gjøre barna mine så vondt ?!!!! Hvordan vil barna mine takle det når de er så små som de er? Jeg elsker barna mine mer enn noe annet på denne jorden og vil kun deres beste! men nå vet jeg ikke lengra hva som er det beste for dem lengre..
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Hei. Vet akkurat hvordan dere har det, sliter med å snakke vanlig med hverandre vi og. Blir alltid krangling, diskusjon og uenigheter.. Men når det kommer til at din samboer sier det blir så dyrt så har jeg en løsning til dere! Kontak barne-ungdoms og familieetaten i deres kommune/område. De tilbyr gratis familieterapi for par som har problemer i forholdet. Lykke til, håper dere finner ut av det for alles del!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Kirkens familevernkontor tilbyr gratis familierådgivning. Enten komunen din eller en av nabokomunene bør ha et slikt. Det er slett ikke noe religiøst over det.... De som jobber der er ofte utdannet psykiatere, sosionomer, barnvernspedagoger osv....så de er meget proffesjonelle. Vi går i Stavanger til en meget dyktig mann. Har gått til ham i snart 2 år. Nå har vi en time ca annen hver måned. Og dette har ikke kostet oss mer enn tiden det tar. Vi har/hadde problemer med kommunikasjonen....vi sliter fortsatt i perioder, det er derfor vi fortsatt går der med jevne mellomrom, for å justere oss litt inn igjen. Det anbefales.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå