RedBell Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Er det flere der ute som føler at de har for liten mage i forhold til hvor langt på vei de er? Jeg er 29 + 1 og føler at jeg såvidt har en liten kul... Har vært på flere kontroller og hverken lege eller jordmor har sagt noe, men sammenlignet med andre gravide føler jeg meg bare litt små tykk. Er det bare jeg som er rar??
Silje_vanilje Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Jeg og har det sånn he he er 31+2 og føler alle har større mage enn meg. Men alt er fint på kontrollene, vi får bare satse på at lege eller jordmor hadde sagt noe om magen var for liten
pauline og knerten Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Hadde også veldig liten mage i uke 29-30 – folk skjønte ikke at jeg var gravid engang da. Nå (40+3) er magen min fortsatt ganske liten, men det er i hvert fall ingen tvil om at det er en unge oppi der! :-)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Jeg er 32 fullgåtte imorgen og føler det litt på samme viset. Magen har vokst litt bare de siste par ukene, og bare det har gitt meg litt dårligere nattesøvn den siste tiden. Men får stadig høre at jeg har så liten mage, og jeg synes egentlig det selv også. Men symfysemålene min har vært helt normale likevel. Du er nok ikke rar. Jeg er glad jeg ikke har stor mage, den blir vel stor nok på slutten tenker jeg
1gang09 Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 Jeg er 37+1 og har ikke noe spesielt stor mage jeg heller, det er det mange som bemerker, men det kan ha mye med lengden min og gjøre, er 180 høy:)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 12. august 2009 #6 Skrevet 12. august 2009 Kan jo være høyden, men jeg er bare 159 og har bitteliten mage. Det er nok rett og slett helt individuelt, og kanskje har det litt å gjøre med str på baby. Jeg fikk beskjed om at jeg kom til å få en liten baby, men tiden får vise;)
Onemore-thefinalcountdown Skrevet 12. august 2009 #7 Skrevet 12. august 2009 Alt er like normalt, man får en mage tilpasset kroppen sin, og det er det viktigste.
ymeeiram Skrevet 12. august 2009 #8 Skrevet 12. august 2009 heldige dere er. er 29+5 og folk tror jeg er fødeklar.
MammanTilEmma❤ Skrevet 12. august 2009 #9 Skrevet 12. august 2009 syntes selv jeg hadde liten mage.. å at alle som tilåme hadde termin 1 mnd etter med hadd større.. men tror det er noe vi tror selv jeg da.. men akkurat nå føler jeg meg svær, er 37+4 idag.
Thale'min_Og_Meg Skrevet 12. august 2009 #10 Skrevet 12. august 2009 Liten her og. Har følt at jeg ikke hadde mage iforhold til de andre gravide, men nå var vist jenta mi liten og. Så blir nok kanskje satt igang på tirsdag.. Litt skummelt, men er bare to uker fortidlig ..
harlekinia Skrevet 12. august 2009 #11 Skrevet 12. august 2009 har 14 dager igjenn til termin og folk holder på å miste haka når jeg sier hvor langt på vei jeg er. Bakfra vises det ikke at jeg er gravid i det hele tatt, men så ligger jeg rett under det skraverte feltet på SF målene. akkurat som i forige svangerskap (minsten kom 10 dager før termin og veide 3kg) mens med første lignet jeg mest en flodhest på rømmen Så vi er nokk flere som er "rar"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå