Gå til innhold

Noen som vet om en god foundation..

Anbefalte innlegg

Skrevet

... som ikke koster skjorta og ikke er for fet i konsistensen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanebo sin liker jeg godt. Den trekker inn i huden - ligger ikke som et fet lag oppå som mange andre. Men, den er jo litt dyr da. Kjøper innimellom en foundation fra maxfactor. Den er helt grei. Den beste av de billige som jeg har prøvd:)

Skrevet

i.d. bare minerals, enesten som jeg ikke blir tørr av. Er dyr børste som man må ha, men ellers billig å kjøpe selve foundation på f.eks lookfantastic.com

Skrevet

Har hørt at Mary Kay er bra je, men må ha den innen fredag, så må ut å kjøpe i dag. Tror ikke MK klarer å levere så fort.

Skrevet

Vurderer ID ja, men nå er jeg blakk så nå må jeg ha noe billig.

Skrevet

dytter.

Noen som har erfaring med Body Shop sine?

Og hva med mineralmakeupen til Loreal. Noen erfaringer?

Gjest thricane
Skrevet

loreal synes jeg var tørr og ga ujevnt resultat

hadde en foundation fra body shop for et par år siden, den var rund, tynn og høy, gjennomsiktig på midten og sølvfarge på endene med pumpe på toppen. den var utrolig god. husker ikke hva den het. men det er en av de bedre hvis du skal ha en som ikke dekker for mye, men som gir jevnt resultat. hvis du har kviser eller annet som skal dekkes, må du ha en concealer. sammen med den fra bodyshop fungerer helena rubinstein magic concealer veldig bra.

Skrevet

Takk thricane. Blir kanskje Body Shop. Er opptatt av at ting ikke skal være testet på dyr og...

Har noen erfaring med mineralfoundationen til Body Shop da?

Skrevet

Body shop sin mineralfoundation er heeelt ok! Ikke fullt så bra som id men absolutt fin.

Loreal tester på dyr, bare sånn at du vet:)

Skrevet

Selvsagt, det visste jeg jo egentlig...

Skrevet

Nå blir jo i.d sin veldig dyr da, hvis man skal ha børsten som kreves også.

Jeg er veldig fornøyd med Nivea beauty lift. Synes den smelter godt inn i huden til å være av den billige typen + at den lukter godt også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...