Scopo Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Fredag 31.juli ble jeg innlagt på sykehuset med svangerskapsforgiftning, utover lørdagen ble den værre, og det ble foretatt et hastekeisersnitt 1.august utpå dagen!! Jenta vår har strevd litt med pusten, men er nå på bedringens vei, og vi håper det ikke går så veldig lang tid før vi kan få dra hjem. Hun har begynt å ammet, så det ser ut til å ordne seg. Heretter blir jeg vel å finne på et annet forum! Lykke til, alle dere som går å venter! All kvalme, sure oppstøt, leggkramper, hovne bein, osv... er virkelig verdt det! Selv om jeg ikke helt har glemt alt dette ennå, er det helt fantastisk å bli mamma igjen!!!
Gjest Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Gratulerer så mye Godt å høre at alt er vel og bra både med mor og barn, til tross for at det var litt tidlig
cakes Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 oida, godt det gikk så bra!!:) gratulerer, og kos dere masse med tiden foran dere:)
2 Hærligheter! Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Gratulerer så mye!! Husker du skrev at du hadde hodepine,og etter det så jeg ikke noe til deg.. Hvilken hodepine var dette,da jeg regner med den var forbundet med sv.giftninga? Kos dere masse i tiden fremover!!
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 Gratulere så mye!! Godt å høre at det går bra med dere. Bra de fant ut av svkapsforgiftningen og fikk satt ting igang. Masse lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå