Vickikva Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Skal gifte oss på en strand 500 m fra lokalet til sjølve bryllupsfesten. Vi kjøyrer med hest og kjerre ut til lokalet etter bildetaking på stranda. Kva er vanlig ventetid mellom vielse og middag og korleis kan eg fylle opp denne tida? Skal selfølgelig ha aperitif å slik. Det er vel ein del som vil ta fleire bilde også. Forslag? Eg skal også ha ein heilt enkel knelang kjole i blonder og blomsterkrans i håret. Forslag til oppskrift på blomsterkrans eller nåken som har gjort nåke lignande?
blockarella Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Ift. blomsterkrans vet jeg ikke, men det enkleste er vel å ta et søk på internett. Der finner du helt sikkert noe... Jeg fant f.eks. denne... :-) http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.2677819 Lykke til!
strawbs Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Pass på å ha litt mat til gjestene sammen med aperitiffen. Jeg holder alltid på å dø av sult i ventetiden (spesielt når gravid.. he he). Så lenge det er lett mat og drikke, klarer vel folk å underholde seg selv med prat? Kanskje litt behagelig musikk hvis dere har muligheten. Og hvis det kommer barn er det sikkert lurt med muligheten for litt leking og herjing før middagen... Jeg synes det er veldig fint med løse blomster i håret. Gjerne noe annet enn brudeslør. Liljekonvall eller prestekrager er superfint, synes jeg. Pass på at du har blomster som ikke blir brune og visner. Lykke til! Høres super-romantisk ut med vielse på stranda!!!!
Vickikva Skrevet 20. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2009 Siden vi skal holde til ved sjøen og jeg håper på fint vær () så har jeg lyst til å ha et aktivitetsopplegg for ungene under ventetiden. Kanskje tegnekrok og film og kanskje vi kan utnytte fjøra og området rundt. Det er super-romantisk jeg satser på Kommer med robåt innover mot stranden:) Takk for gode råd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå