MissAntrop Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Prøvde ¨å finne hjertelyden med doppleren min i går, men fanr kun min egen. Jeg var da 14+5 og hørte den for 1,5 uke siden. Nå skal det sies at jeg er godt polstra på magen, men når jeg hørte den for 1,5 uke siden, burde jeg vel også høre den nå? Var også på ul da jeg var 12+5 og alt så flott ut, men merker nå at jeg er litt bekymra...
Gjest Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Tror d kommer ann på hvordan babyen ligger men kontakt fastlegen din ang bekymringen du...Det går nok bra:-))
Gjest Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Nei, jeg synes ikke du skal være bekymret i det hele tatt :-) Jeg er normalt slank og har flere ganger opplevd at lege/JM har måtte leite lenge etter hjertelyd hos meg selv om høygravid. En gang med nr 3 opplevde jeg enda til rundt uke 24 å være på kontroll hvor vi begge så at babyen sparket, men ikke tale om at JM fant hjertelyden. Morkaken lå bak også, så var ikke det. Til slutt måttejeg bare vent epå gangen til hun var ferdig emd neste for så å prøve en gang til, da fant hun den. Var jo ikke redd da, for kjente jo (og så) at babyen sparket, emn pussig likevel. Så å ikke finne den i uke 14-15 tror jeg ikke du skal bli bekymret over. Babyen ligger nok bare slik at det ikke går akkurat nå :-)
Abracadabra Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 jeg vet ikke hvordan sånne ting funker helt, men de er jo ganske små disse babyene enda da, så det kan jo kanskje hende h*n bare hadde flyttet på seg og lå litt "hemmelig" til? eller? jeg ville nok vært litt bekymret jeg og, men gi det litt tid så forsøker du igjen...lykke til!!!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 Tror ikke du skal være så bekymret for det. Jeg er innlagt på sykehus og de sjekker hjertelyd hver dag, noen ganger må de lete lenge før de finner den. De sier at babyen ikke liker doppler og prøver å "stikke av", så når du er i uke 14 er den jo veldig liten enda og har masse plass å gjemme seg på. Du var nok bare litt ekstra heldig sist, ikke alle finner den så tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå